[QUOTE="Jaahas";27760471]Mä aina lapsena palelin ulkona enkä halunnu olla sielä pakkasilla ja ihmettelin miksi serkkuni tarkeni niin hyvin ja oli vaikka miten kauan. Isompana tajusin että se johtui siitä että serkulleni ostettiin kunnolliset laatutoppavaatteet kun minä taas käytin käytettyjä halpistoppavaatteita. Tajusin sen siitä kun kerran jouduin lainaamaan serkkuni toppavaatteita ulos ja ulkona oli ihan erilaista olla, ei ollut yhtään kylmä ja siellä oli kivaa olla. Omilleni ostan aina kunnolliset lämpimät toppavaatteet ettei tarvi värjötellä kuten minä tein.[/QUOTE]
Kyl se liikkuminenkin merkkaa. Töissä just katellu kun ne hienot puvut päällä ja kylmä on kun ei liikuta. Omani pärjää kirppispuvussa koska liikkuu kokoajan. Vielä ei oo valittanu että palelee. Ei se tosin oo ohkanen ja niin käytetty.
Kyl se liikkuminenkin merkkaa. Töissä just katellu kun ne hienot puvut päällä ja kylmä on kun ei liikuta. Omani pärjää kirppispuvussa koska liikkuu kokoajan. Vielä ei oo valittanu että palelee. Ei se tosin oo ohkanen ja niin käytetty.