TYHMINÄKÖ NUO HUUTIS-EHDOTTELIJAT MYYJIÄ PITÄÄ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinpä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietinpä vaan

Vieras
Siis oikeesti, mulla myynnissä tavara X, jonka lähtö 30e ja korotus 2e. Nyt on tullut jo kaks yksäriä, että paljolla myyt suoraan; tarjoan 32euroa suoraa ostettaessa.

En kai mä nyt niin pöljä ole, et möisin sen tavaran suoraan ihan vaan sillä eka korotuksella!! Varsinkaan, kun mikään kiire ei ole päästä eroon siitä ja tiedän, että siitä varmasti paremmankin hinnan saan. Ja jos en saakaan niin sit menee sillä eka korotuksella, mut en mää suoraan sitä ala myymään tällaisilla "tarjouksilla".

Onko nää jotain yrittelijöitä vai pitääkö porukka toisia nuin tyhminä, et ne tohon menee?

Noita sieltä löytyy. Itsellä oli joku puoli vuotta sitten myynnissä yksi reilu 200 ?arvoinen juttu, kummasti tuli kyselyitä millä lähtisi.. Ja hyvän hinnan sain ilmankin noihin suostumisia.
Joskus olen itsekin laittanut viestin, mutta kyllä silloinkin olen ollut valmis maksamaan juuri sen mitä myyjä haluaa.

Ja sit kerrankin yks kysy paljolla myyt suoraan; pyysin 30e ja hänestä oli liikaa. Sit samainen heppu huusi lopulta siitä 34e, kun en myynytkään suoraan.. Että näin, ei sit ollutkaan se 34e liikaa :)

Yhteistyössä