Tyhmä, tyhmempi, 20-30 -v naiskolumnisti

Deleted member 149094
Tässä varttuneemman naistoimittajan juttua syyllistämisestä:

Katoppa tilastoista kotiväkivalta ja prosentit, kunka paljon miesten tekemiä.

Jos päähänsilittely ei auta. Täytyy ottaa kovat keinot käyttöön?

Vai olisko parempi vain syyllistää nuoria naisia?
(Tää on kärjistetty kommentti, mut varmaan näät kokonaisuuden)
 
Ei ole vaan ammattikorkeakoulussa. Mut eivät sen kaveritkaan ajattele noin miten sä niiden kuvittelet ajattelevan.
Nyt ei oo pahemmin voinut kukaan kylässä käydä mutta usein jään toviksi vaihtamaan kuulumisia kun satutaan lenkillä vastakkain.
Amkilaisilla nyt on vielä järki tallella, ja he tekevät käytännönläheistä työtä.

Oikeasti, yliopistot ovat muuttuneet viimeisen 10 vuoden aikana piripäiseen (naiset/ympäristö/etnisyys/LBGTQmikälie,, naiset/ympäristö/etnisyys/LBGTQmikälie, jatka rimpsua huomisaamuun) suuntaan.

20 vuotta sitten oli yliopistossa vain harvoja Emma Karin esiasteita joille vaan hymähdettiin, "ne on niitä hippihumanisteja", mutta nyt niitä on kaikkialla.

Jos se vielä menisi ohimenevän trendin piikkiin, mutta kun ne on vaarallisia, koska kieltävät kaiken muunlaisen ajattelun. Lisäksi täräyttävät yhteiskuntaan jäätävän valvonnan.

Ne setämiehet ylläpitivät aikaisemmin loppujen lopuksi aika vapaata maailmaa.
 
Deleted member 149094
-mä haukun kaikkia jotka ajattelevat väärin,iästä ja sukupuolesta riippumatta. Jos on kokonainen nuorten naisten sukupolvi (poikkeuksia tosiaan on), joka suoltaa vihaa keski-ikäisiä miehiä vastaan, niin tottavie haukun heitä.
-Ei savua ilman tulta, eli ei tällaista naisvyörytystä ole ennen ollut, ja mä haukun niin kauan kun sitä on. Ja olen huomannut että en hauku yleensä turhaan. Mä oon aika hyvä muodostamaan nopeasti kokonaiskuvan siitä, missä mennään nyky-yhteiskunnassa.
Okei. Eli olet oikeessa tossa vihassas ja muut hiljaa kuunnelkoot sun vyörytystä.

Se naisvyörytys muuten alkoi jo aika päiviä sitten. Silloin kun naiset halus äönioikeuden, ne raahattiin putkaan ja hakattiin pampuilla. Mut täähän on tietenkin eri asia. Nyt mennään tasa-arvossa "liian pitkälle"?
 
vierailija
Et vastannut kysymykseen. Mitä se sua liikuttaa vaikka joku vihaiskin jotakuta? Etkö joskus sanonut, että maailma on menossa liian lällyksi ja pelkäksi rakkauslässytykseksi.
Luulisi sinunkin suva kkina tietävän, että vihaaminenhan on kiellettyä. Siihen ollaan kiireen vilkkaa kyhäämässä jo laki esitystä, että viha kirjoittaminen, viha teot, ja vihan tunteminen noin yleensä saadaan rikoslain piiriin. Ja joo ovat yhdys sanoja mutta palsta sensuuri vaatii nyt kirjoittamaan näin.
 
vierailija
Nita Makkonen on suunnilleen 30 vuotta myöhässä. Tai ainakin 20. Ei kai kukaan enää pidä missikisoja mitenkään erityisessä arvossa? Miksi ruoskia kuollutta hevosta? Nyt jos haluaisi olla jotenkin ajan hermolla pitäisi varmaan kritisoida sitä, että Awak Kuier on musta ja silti pelaa koripalloa kuin elävä stereotyyppi. Tai sitä, että koripallossa ylipäätään mitataan taitoja sen sijaan, että kaikki halukkaat saisivat pelata maajoukkueessa. Jos nyt ajattelisi vähän eteenpäin ja kirjoittaisi kolumnin noista onegelmista, voisi 30 vuoden päästä katsoa ylpeänä uraansa taaksepäin ja todeta olleensa edelläkävijä.
 
Okei. Eli olet oikeessa tossa vihassas ja muut hiljaa kuunnelkoot sun vyörytystä.

Se naisvyörytys muuten alkoi jo aika päiviä sitten. Silloin kun naiset halus äönioikeuden, ne raahattiin putkaan ja hakattiin pampuilla. Mut täähän on tietenkin eri asia. Nyt mennään tasa-arvossa "liian pitkälle"?
Mulla ei -yllätys yllätys- ole mitään esim. naisjohtajuutta vastaan.
Mutta naisvouhotusta vastaan on.

Mun lapsuudessa ja nuoruudessa oli naisjohtajia, luettiin Vigdis Finnbogadottirista, Margaret Thatcherista (miten se nyt kirjotetaan), Kirsti Paakkasesta jne. Heistä puhuttiin kauniisti mut ei tehty asiasta isompaa numeroa.

Äijiä ei pistetty anteeksipyytelemään olemassoloaan, ei puhuttu eduskunnan naiskiintiöistä, naispomoja ei pidetty suunnilleen Jumalasta seuraavina.

Se oli LUONTEVAA. SIITÄ EI TEHTY NUMEROA.
Joo, sitä samaa feministit itkevät että "pitäis kattoa naispomon työtä, ei takertua sukupuoleen" mutta he itse harrastavat vastenmielistä naisagendaa.

Mä tykkään Angela Merkelin tyylistä (en aina sen politiikasta). On tylsä täti, mutta ei alleviivaa koko ajan "olen nainen, milloin pääsen Vogueen julistamaan että olen naispomo, oisko Oprahilla mulle haastattelu jne"
Merkel vaan murahtaa "nyt tehdään töitä ja sillä sipuli." Samanlainen luonteva ei-alleviivaaja on kuningatar Elisabeth.
 
Deleted member 149094
Mulla ei -yllätys yllätys- ole mitään esim. naisjohtajuutta vastaan.
Mutta naisvouhotusta vastaan on.

Mun lapsuudessa ja nuoruudessa oli naisjohtajia, luettiin Vigdis Finnbogadottirista, Margaret Thatcherista (miten se nyt kirjotetaan), Kirsti Paakkasesta jne. Heistä puhuttiin kauniisti mut ei tehty asiasta isompaa numeroa.

Äijiä ei pistetty anteeksipyytelemään olemassoloaan, ei puhuttu eduskunnan naiskiintiöistä, naispomoja ei pidetty suunnilleen jumalasta seuraavina.

Se oli LUONTEVAA. Joo, sitä samaa feministit itkevät että "pitäis kattoa naispomon työtä, ei takertua sukupuoleen" mutta he itse harrastavat vastenmielistä naisagendaa.

Mä tykkään Angela Merkelin tyylistä. On tylsä täti, mutta ei alleviivaa koko ajan "olen nainen, milloin pääsen Vogueen julistamaan että olen naispomo, oisko Oprahilla mulle haastattelu jne"
Merkel vaan murahtaa "nyt tehdään töitä ja sillä sipuli."
Eihän toi oo yhtään sen kummempaa kuin tää sun miesagenda. Ja sä omalta osaltas nyt vaan ylläpidät tätä juttua.
Ei sulla ole sen kummempi oikeus päättää toisten asioista eikä varmasti oikeutta haukkua naisia, koska kuvittelet niiden haukkuvan miehiä.
Kun vaadit jotain anteeksipyyntöä nihkeille setämiehille, niin ihan yhtälaillahan sun pitää pyytää anteeksi näiltä, joita sä haukut.
 
Eihän toi oo yhtään sen kummempaa kuin tää sun miesagenda. Ja sä omalta osaltas nyt vaan ylläpidät tätä juttua.
Ei sulla ole sen kummempi oikeus päättää toisten asioista eikä varmasti oikeutta haukkua naisia, koska kuvittelet niiden haukkuvan miehiä.
Kun vaadit jotain anteeksipyyntöä nihkeille setämiehille, niin ihan yhtälaillahan sun pitää pyytää anteeksi näiltä, joita sä haukut.
En mä kuvittele mitään. En mä kuvittele sitä että akateemiset nuoret naiset on aivopestyjä (paitsi ehkä lääkis, oikkis ja teknillinen tk).
Ne ON aivopestyjä.

En mä urputa olemattomasta ilmiöstä. Se ilmiö ON.
 
vierailija
Mulla ei -yllätys yllätys- ole mitään esim. naisjohtajuutta vastaan.
Mutta naisvouhotusta vastaan on.

Mun lapsuudessa ja nuoruudessa oli naisjohtajia, luettiin Vigdis Finnbogadottirista, Margaret Thatcherista (miten se nyt kirjotetaan), Kirsti Paakkasesta jne. Heistä puhuttiin kauniisti mut ei tehty asiasta isompaa numeroa.

Äijiä ei pistetty anteeksipyytelemään olemassoloaan, ei puhuttu eduskunnan naiskiintiöistä, naispomoja ei pidetty suunnilleen Jumalasta seuraavina.

Se oli LUONTEVAA. SIITÄ EI TEHTY NUMEROA.
Joo, sitä samaa feministit itkevät että "pitäis kattoa naispomon työtä, ei takertua sukupuoleen" mutta he itse harrastavat vastenmielistä naisagendaa.

Mä tykkään Angela Merkelin tyylistä (en aina sen politiikasta). On tylsä täti, mutta ei alleviivaa koko ajan "olen nainen, milloin pääsen Vogueen julistamaan että olen naispomo, oisko Oprahilla mulle haastattelu jne"
Merkel vaan murahtaa "nyt tehdään töitä ja sillä sipuli." Samanlainen luonteva ei-alleviivaaja on kuningatar Elisabeth.
Merkel on lepakko... se miesversio
 
Ja lukekaa joskus ihan oikeasti mitä Usassa, Kanadassa ja Englannissa on meneillään.
Tää vouhotus täällä on pientä siihen verrattuna, mitä siellä on, ja sieltä tulee vaikutteet muualle länsimaihin.
 
Katoppa tilastoista kotiväkivalta ja prosentit, kunka paljon miesten tekemiä.

Jos päähänsilittely ei auta. Täytyy ottaa kovat keinot käyttöön?

Vai olisko parempi vain syyllistää nuoria naisia?
(Tää on kärjistetty kommentti, mut varmaan näät kokonaisuuden)
Eiköhän olisi vain parempi syyllistää syyllisiä. Rasset varmaan perustelee ideologiaansa samalla logiikalla?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
En mä kuvittele mitään. En mä kuvittele sitä että akateemiset nuoret naiset on aivopestyjä (paitsi ehkä lääkis, oikkis ja teknillinen tk).
Ne ON aivopestyjä.

En mä urputa olemattomasta ilmiöstä. Se ilmiö ON.
Ennen naisten ei annettu lukea, ettei ne ala kuvitella juttuja.
50-luvulla sanottiin, et tyttöjen päät on ihan sekaisin kaikesta uusista villityksistä. Samaa sit joka vuosikymmen siitä eteenpäin. Oliko 70-luvulla ihan hirveetä, kun ei ajeltu kainalokarvoja.. Säkin olet ollut jonkun mielestä ihan kaihee, kun oot kasikytluvulla pitäny epäsiistiä lento-otsista ja puhvihihoja.

"Kaikki (Muut) on aivopestyjä, mut mä en." Olenko kuullut tuon aiemminkin? Juuh.

Keep up the good work!
 
Deleted member 149094
Eiköhän olisi vain parempi syyllistää syyllisiä. Rasset varmaan perustelee ideologiaansa samalla logiikalla?
No sit sä varmaan voit perustella, kuinka toi sun juttu edes liittyy aiheeseen? Oliko opettaja parikymppinen toimittaja? Jota vastaan hyökkäämällä kaikki pelastuu? Koska setämiesten maailma oli niin hyvä. Vain vähän hakataan naisia. Jokainen ei hakkaa.

Lue ihan kokonaan, mitä kirjoitan, kun kirjoitin, että kommentti oli kärjistetty, äläkä tule itkeen minkään rassekortin kanssa.
 
No sit sä varmaan voit perustella, kuinka toi sun juttu edes liittyy aiheeseen? Oliko opettaja parikymppinen toimittaja? Jota vastaan hyökkäämällä kaikki pelastuu? Koska setämiesten maailma oli niin hyvä. Vain vähän hakataan naisia. Jokainen ei hakkaa.

Lue ihan kokonaan, mitä kirjoitan, kun kirjoitin, että kommentti oli kärjistetty, äläkä tule itkeen minkään rassekortin kanssa.
Vastasin Ekkolle vain miesten syyllistämisestä.

En itke itseäni uneen, mutta hämmästelen kuinka suvaitsematon oikein olet välillä
 
Eihän toi oo yhtään sen kummempaa kuin tää sun miesagenda. Ja sä omalta osaltas nyt vaan ylläpidät tätä juttua.
Ei sulla ole sen kummempi oikeus päättää toisten asioista eikä varmasti oikeutta haukkua naisia, koska kuvittelet niiden haukkuvan miehiä.
Kun vaadit jotain anteeksipyyntöä nihkeille setämiehille, niin ihan yhtälaillahan sun pitää pyytää anteeksi näiltä, joita sä haukut.
Appappap! Missä olen sanonut, että nuorten naisten pitää pyytää setämiehiltä anteeksi?
Riittää, kun ne nuoret naiset tulee _järkiinsä_.

Mäkään en pyydä haukkumisketjua anteeksi nuorilta journalisteilta. Haukun niin kauan kun ne on kanoja.
 

Yhteistyössä