Tyhmä täällä päivää

Aloin näin illan iloksi Facebookissa täyttelemään jotain samperin älykkyysosamäärätestiä ja reputin pahemman kerran. Siinä tietty lopussa tuli semmoinen kohta, että ja vikaksi pistä tähän puhelinnumerosi, niin näet, kuinka tyhmä olet.

No joo, silmät vois aukasta, mutta ajattelin, ettei tuosta sen suurempaa vaaraa ole. Pä. Nyt sitten pukkaa koko ajan sitä pin-koodia sieltä viestinä, että pistä tämä siihen seuraavaan laatikkoon, niin saat tuotteesi (elikkä liityt siihen klubiin what ever ...joka on kestotilaus jne.).

Enpä ajatellu liittyä, mutten myöskään katso, että mun tartteis niille nyt laittaa sitä stop viestiä, kun en ole tuota "tilausta" tehny loppuunkaan. Siis laittanu sitä pin-koodia, jonka ne laittoi, joka mun käsittääkseni aktivoi sen tilauksen. Lopetin siis sen jutun siihen.

Mutta piti vain tarkistella, että tiiättekö, oonko väärässä? Siis onko se tilaus nyt jo kuitenkin voimassa, kun noita pin-koodi viestejä on pukannut sieltä jo kolmin kappalein? ...toisaalta kuka tahansahan ois voinu mun numeron siihen looraan käydä kirjottamassa, jotta eikai se voi tilaukseksi riittää? :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
mutta ei kai se voi (tilaus siis) alkaa ihan vain sillä, että kirjottaa siihen looraan tyhmänä numeronsa? :eek: Siis luulisi, että tuo pin-koodi ois se, joka aktivoi sen? ...eikö?
Ei kyllä haisuakaan :ashamed:
Oot siis ainakin fiksumpi kuin minä ja pysytellyt erossa koko roskasta. :D ...niin mäkin tähän asti, mutta ajattelin vain pikaisesti kurkkasta, mitä netistä löytyy. :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
mutta ei kai se voi (tilaus siis) alkaa ihan vain sillä, että kirjottaa siihen looraan tyhmänä numeronsa? :eek: Siis luulisi, että tuo pin-koodi ois se, joka aktivoi sen? ...eikö?
alkaa se. ja jokainen sieltä tuleva viesti maksaa sulle.

 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
mutta ei kai se voi (tilaus siis) alkaa ihan vain sillä, että kirjottaa siihen looraan tyhmänä numeronsa? :eek: Siis luulisi, että tuo pin-koodi ois se, joka aktivoi sen? ...eikö?
no en kyllä varmaksi tiedä, mutta järjetöntähän (ja varmasti lainvastaista) se olis, jos jonkun maksullisen palvelun pystyis tilaamaan ilman, että sitä puhelimella aktivois. sähän voisit tilata sitten ton saman kaikille kavereilleskin ;)
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja as:
mutta yllättävän moni näyttää kuitenkin sen äo-testin tehneen ainakin kavereista... ite oon lopettanut testin tekemisen siihen kohtaan kun kysytään puhelinnumeroa.
oikeestiko luulet, että ne sun kaverit on sen tehny? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja as:
mutta yllättävän moni näyttää kuitenkin sen äo-testin tehneen ainakin kavereista... ite oon lopettanut testin tekemisen siihen kohtaan kun kysytään puhelinnumeroa.
Ei ole tehneet sitä, ei ainakaan veljeni ole vaikka se aina mainostaa se ohjelma että tämä ja tämä sai sen verran pisteitä jne, ei se tarkoita että ne henkilöt olisi tehneet testin! Vaikka siinä siis lukee että veljeni sai jonkun tietyn pistemäärän testin tehdessään.
 
Siis toihan on ihan sanonko mistä.

Laitoin nyt kuitenkin varulta sen stop-viestin ja lopetin tilauksen, jota en koskaan edes aloittanut. En siis lähettänyt mitään pin-koodia niille.

Mielenkiintoista nähdä, tuleeko sieltä nyt kuitenkin laskua niistä kolmesta pin-koodista, jotka ne mulle lähetti (kolme, koska en täyttänyt sitä koodia siihen netin ruutuun). Jos tilaus lähti tuolla voimaan, kuka tahansahan vois käydä toisen nimissä tekemässä sen tilauksen... Mutta ilmeisesti lähti, sillä stop-viestin jälkeen sain tiedon, että nyt mun (olematon) tilaukseni on lopetettu! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Alkuperäinen kirjoittaja as:
mutta yllättävän moni näyttää kuitenkin sen äo-testin tehneen ainakin kavereista... ite oon lopettanut testin tekemisen siihen kohtaan kun kysytään puhelinnumeroa.
Ei ole tehneet sitä, ei ainakaan veljeni ole vaikka se aina mainostaa se ohjelma että tämä ja tämä sai sen verran pisteitä jne, ei se tarkoita että ne henkilöt olisi tehneet testin! Vaikka siinä siis lukee että veljeni sai jonkun tietyn pistemäärän testin tehdessään.
No toihan muakin hämäs. Siis kun katsoin, et se on vaan semmoinen samanlainen testi kuin ne muutkin (ilmaisia hupijuttuja) ja että noh, nuo kaveritkin on sen tehneet. ...mut kuten sanottu: silmät sais aukasta ja lukea sivun alareunankin. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
mutta ei kai se voi (tilaus siis) alkaa ihan vain sillä, että kirjottaa siihen looraan tyhmänä numeronsa? :eek: Siis luulisi, että tuo pin-koodi ois se, joka aktivoi sen? ...eikö?
no en kyllä varmaksi tiedä, mutta järjetöntähän (ja varmasti lainvastaista) se olis, jos jonkun maksullisen palvelun pystyis tilaamaan ilman, että sitä puhelimella aktivois. sähän voisit tilata sitten ton saman kaikille kavereilleskin ;)
Näinpä luulin, mutta kun tuon stop-viestin varulta laitoin, sain kuitenkin ilmoituksen, että tilaukseni on peruutettu.

Ja hitto vie, edelleen sieltä pukkaa viestiä! Nyt jotain saakelin mainosviestiä!
 
järkivieras
Alkuperäinen kirjoittaja as:
mutta yllättävän moni näyttää kuitenkin sen äo-testin tehneen ainakin kavereista... ite oon lopettanut testin tekemisen siihen kohtaan kun kysytään puhelinnumeroa.

Ei kaverit varmaan oo tehny sitä, minäkin oon kuulemma sen tehny. Kaveri just tänään kysy että miks oot tehny semmosen ku hänel näkyy. sanoin et niin mullakin näkyy että sä oot tehny.

Te varmaan uskotte niihinkin että olet miljoonas kävijä ja voitat sitä ja tätä :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on prepaid-liittymä, ja meni kaikki saldot just tohon. Loppui vasta kun lähetin sinne stop-viestin.

t. toinen tyhmä
Säkään et siis laittanu sitä pin-koodia ja silti se tilaus aktivoitui? Mä en siis tehny sitä testiä loppuun.

Jos oikeesti noin on, melkeistä nostan häläkän koko hommasta. En siis tilannu yhtään mitään enkä saanukaan sieltä muuta kuin ne kolme "lähetä tämä pin-koodi" -viestiä, nyt peruutusviestin stop-viestin jälkeen ja sen jälkeen vielä jonkun samperin mainosviestin.

En todellakaan aio maksaa noista koodi-viesteistä, saatikka peruutusilmoitusviestistä ja vielä vähemmän tuosta mainosviestistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on prepaid-liittymä, ja meni kaikki saldot just tohon. Loppui vasta kun lähetin sinne stop-viestin.

t. toinen tyhmä
Säkään et siis laittanu sitä pin-koodia ja silti se tilaus aktivoitui? Mä en siis tehny sitä testiä loppuun.

Jos oikeesti noin on, melkeistä nostan häläkän koko hommasta. En siis tilannu yhtään mitään enkä saanukaan sieltä muuta kuin ne kolme "lähetä tämä pin-koodi" -viestiä, nyt peruutusviestin stop-viestin jälkeen ja sen jälkeen vielä jonkun samperin mainosviestin.

En todellakaan aio maksaa noista koodi-viesteistä, saatikka peruutusilmoitusviestistä ja vielä vähemmän tuosta mainosviestistä.
En tehny sitä testiä loppuun, enkä laittanu mitään koodeja mihinkään. Luulin että kaverit oli kans tehny sen testin, ja menin lankaan :eek: Onneks ne viestit loppui sit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on prepaid-liittymä, ja meni kaikki saldot just tohon. Loppui vasta kun lähetin sinne stop-viestin.

t. toinen tyhmä
Säkään et siis laittanu sitä pin-koodia ja silti se tilaus aktivoitui? Mä en siis tehny sitä testiä loppuun.

Jos oikeesti noin on, melkeistä nostan häläkän koko hommasta. En siis tilannu yhtään mitään enkä saanukaan sieltä muuta kuin ne kolme "lähetä tämä pin-koodi" -viestiä, nyt peruutusviestin stop-viestin jälkeen ja sen jälkeen vielä jonkun samperin mainosviestin.

En todellakaan aio maksaa noista koodi-viesteistä, saatikka peruutusilmoitusviestistä ja vielä vähemmän tuosta mainosviestistä.
En tehny sitä testiä loppuun, enkä laittanu mitään koodeja mihinkään. Luulin että kaverit oli kans tehny sen testin, ja menin lankaan :eek: Onneks ne viestit loppui sit.
Siis pakkohan tuon on olla laitonta...
 

Yhteistyössä