Tyhmä kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Yiina
  • Ensimmäinen viesti
Yiina
mutta, onko hotellihuoneissa oma suihku? Tai vessa? Olen menossa viikonloppuna uuden miesystävän kanssa kuusamon tropiikkiin ja en ole koskaan ennen ollut hotellissa...
 
onon
Kyllä hotellihuoneissa on suihku ja vessa. Motellit, hostellit jne. sit ei välttämättä oo omaa vessaa/suihkua.
Siellä on pyyhkeet ja kylpytakitkin valmiina. Croksit tms. on hyvä olla mukana kun tassuttelet huoneesta kylpylän puolelle, mutta avojaloinkin pääsee.
 
Yiina
Alkuperäinen kirjoittaja onon:
Kyllä hotellihuoneissa on suihku ja vessa. Motellit, hostellit jne. sit ei välttämättä oo omaa vessaa/suihkua.
Siellä on pyyhkeet ja kylpytakitkin valmiina. Croksit tms. on hyvä olla mukana kun tassuttelet huoneesta kylpylän puolelle, mutta avojaloinkin pääsee.
Pääseekö siis omasta huoneesta suoraan kylpylään, ettei tarvitse sinne saunaosastolle mennä?
 
juu on
Alkuperäinen kirjoittaja Yiina:
mutta, onko hotellihuoneissa oma suihku? Tai vessa? Olen menossa viikonloppuna uuden miesystävän kanssa kuusamon tropiikkiin ja en ole koskaan ennen ollut hotellissa...
on siellä molemmat, olen siis käynyt siellä.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Yiina:
Alkuperäinen kirjoittaja onon:
Kyllä hotellihuoneissa on suihku ja vessa. Motellit, hostellit jne. sit ei välttämättä oo omaa vessaa/suihkua.
Siellä on pyyhkeet ja kylpytakitkin valmiina. Croksit tms. on hyvä olla mukana kun tassuttelet huoneesta kylpylän puolelle, mutta avojaloinkin pääsee.
Pääseekö siis omasta huoneesta suoraan kylpylään, ettei tarvitse sinne saunaosastolle mennä?
ei pääse suoraan, saunaosaston kautta on mentävä.
 
Yiina
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Yiina:
Alkuperäinen kirjoittaja onon:
Kyllä hotellihuoneissa on suihku ja vessa. Motellit, hostellit jne. sit ei välttämättä oo omaa vessaa/suihkua.
Siellä on pyyhkeet ja kylpytakitkin valmiina. Croksit tms. on hyvä olla mukana kun tassuttelet huoneesta kylpylän puolelle, mutta avojaloinkin pääsee.
Pääseekö siis omasta huoneesta suoraan kylpylään, ettei tarvitse sinne saunaosastolle mennä?
ei pääse suoraan, saunaosaston kautta on mentävä.
Niin mutta omassa huoneessa voi peseytyä ja sitten vaan mennä uimaan. Ihanaa, olisi jo viikonloppu!!!
 
mä asun kuusamossa
ja täällä käydään riulla...
ja tropiikin vieressä on järvi jossa on luonnon vettä että voi käydä pesulla ettei tartte kloori vedessä käydä...
ei täällä susirajan takana ole suihkuja, sähköjä eikä todellakaan vessoja...

:D

ja ihan oikeesti altaalle ei saa mennä kylpytakki päällä...se on jätettävä sinne suihkutilaan
 
Yiina
Olenko minä sitten ainoa aikuinen joka ei ole ollut hotellissa. Sama se vaikka kylpylä olisi Helsingissä, sama kysymys minulla olisi:( Jossain kaverini hotellissa oli ollut sellainen käytäntö, että vessa ja suihku oli ollut yhteinen muutamalle huoneelle, joten aloin miettimään...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Me ollaan käyty Nokialla Edenissä ja ollaan menty kyllä kylpytakki päällä allasosastolle. Sieltä sitten pöytä ja baarista olutta huoneen laskuun.
Olispa ihanaa mennä takki päällä sinne. Ei tarvisi miehen nähdä hyllypyllyä!!!
 

Yhteistyössä