Tyhmä kysymys yksinhuoltajille, vastaa kyllä tai ei.

Mietin vieläkin
Meni ohi että heilahti kysymyksesi.

Mietin, että miten joku voisi suuttua kaverilleen siitä, että toinen lapsen vanhemmista hoitaa omaa lastaan.
Mukavaahan se olisi kun pääsee sitten äiti rauhassa kahveella käymään ilman lasta ja saa turista rauhassa

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Öööö... en? Tajusinkohan nyt kysymyksen oikein? :eek:
Kyllä varmaan :D. Eli jos olet yh, niin suututko ystävällesi kun tämän mies on lastensa kanssa vaikka futisharjoituksissa, kauppareissulla tai puistossa?
No en :LOL:

Muoks. olen kyllä vain osaksi yh enää, mun vastausta ei varmaankaan lasketa :D

Mietin vieläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Öööö... en? Tajusinkohan nyt kysymyksen oikein? :eek:
Kyllä varmaan :D. Eli jos olet yh, niin suututko ystävällesi kun tämän mies on lastensa kanssa vaikka futisharjoituksissa, kauppareissulla tai puistossa?
:)

Onko sinulle käynyt noin. Tunnetko tuollaisen hörhön.

Taitaa olla todella katkeroitunut ja sekaisin oleva täti kyseessä, joka ei suvaitse sitä, että vanhempi viettää lapsensa kanssa aikaa.

Kannattaa pitää hajurakoa siihen tyyppiin, ei ole kaikki nyt hyvin sillä

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vieläkin:

Taitaa olla todella katkeroitunut ja sekaisin oleva täti kyseessä, joka ei suvaitse sitä, että vanhempi viettää lapsensa kanssa aikaa.

Ei mulle, mutta ystävä on suruissaan kun eräs "Riitta" (nimi hatusta vedetty) katkaisi välit häneen koska hän on yksi v*tun hemmoteltu lehmä, perusteluna se että ystävän mies oli lasten kanssa harrastuksessa. Ja mietti, tekiköhän hän nyt jotain väärin.

"Riitta" on siis yksinhuoltaja, totaalisellainen.

Lupasin selvittää yleisen mielipiteen, ja palstahan on mitä parhain foorumi sille :D

Meni ohi että heilahti kysymyksesi.

Mietin, että miten joku voisi suuttua kaverilleen siitä, että toinen lapsen vanhemmista hoitaa omaa lastaan.
Mukavaahan se olisi kun pääsee sitten äiti rauhassa kahveella käymään ilman lasta ja saa turista rauhassa
Tämä kysymys oli myös tällä yksinhuoltajaäidillä mielessä heti avauksen luettuaan.

Käsittämätön juttu ja vastaan että en tietenkään suuttuisi, vaan ilolla katselen. Olen iloinen myös siitä ettei ystävättäreni ole joutunut tähän yksinhuoltajahelvettiin.

Ei mulle, mutta ystävä on suruissaan kun eräs "Riitta" (nimi hatusta vedetty) katkaisi välit häneen koska hän on yksi v*tun hemmoteltu lehmä, perusteluna se että ystävän mies oli lasten kanssa harrastuksessa. Ja mietti, tekiköhän hän nyt jotain väärin.

Lupasin selvittää yleisen mielipiteen, ja palstahan on mitä parhain foorumi sille :D
Olen sanaton
:eek:

Yhteistyössä