Tyhmä kysymys: Voiko kuukautiset myöhästyä flunssan takia?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36

Siis mun käsityksen mukaan kuukautiset ei myöhästy, vaan ovis. Mut mä en myöskään varmaan kymmeneen vuoteen oo ollu näin raato. Hitto mä en KOSKAAN oo kipee! :headwall: Ja kuukautisetki on kaikenkukkuraks myöhässä, vaikka aina on ajallaan. Voiko johtua tästä keleen flunssasta?

Ainahan se on mahis et odotat isompaakin pöpöä, mulla eka just alkoi samalla tavalla.. 'flunssan' takia jäi menkat tulematta, ja sittenpä ne olikin poissa reilun vuoden :whistle:

Mut voihan se olla viattomampaakin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
MIKÄ EHKÄISY TEILLÄ ON KÄYTÖSSÄ?!?!?!?

MITÄ SE SULLE KUULUU?!?!?!?

No onhan se aika olennainen asia jos epäilee raskautta että onko ehkäisyä edes OLLENKAAN ollut vai ei :whistle: Jos ehkäisy on kunnossa, niin todennäköisyys olla raskaana on melko pieni ja flunssa todellakin voi aiheuttaa sen että menkat tulee myöhemmin. Mutta jos ehkäisyä ei ole lainkaan, niin, no tarviiko täällä sitten edes kysellä miksi menkat ei tule :kieh: Ja itse ap otti asian puheeksi, joten luulisi että voisi myös vastata, kun niitä mielipiteitä kerta kaipaa.

Minun kuulemani ja lukemani mukaan nimenomaan flunssa ENNEN ovista voi siirtää sitä ovista helpostikin --> kuukautiset vaikuttavat myöhästyneen mutta se onkin ovis mikä on myöhässä. Jos ovis on ollut ajallaan niin flunssan ei pitäisi voida siirtää kuukautisia, vaan oviksen ja kuukautisten väli on jokseenkin aina vakio.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MIKÄ EHKÄISY TEILLÄ ON KÄYTÖSSÄ?!?!?!?

MITÄ SE SULLE KUULUU?!?!?!?

No onhan se aika olennainen asia jos epäilee raskautta että onko ehkäisyä edes OLLENKAAN ollut vai ei :whistle: Jos ehkäisy on kunnossa, niin todennäköisyys olla raskaana on melko pieni ja flunssa todellakin voi aiheuttaa sen että menkat tulee myöhemmin. Mutta jos ehkäisyä ei ole lainkaan, niin, no tarviiko täällä sitten edes kysellä miksi menkat ei tule :kieh: Ja itse ap otti asian puheeksi, joten luulisi että voisi myös vastata, kun niitä mielipiteitä kerta kaipaa.

Juu, ei tarvii suuttua, olin vaan vaipanvaihdolla. Ei nyt ekana tullu mieleen se raskaus, siks en mitään ehkäsystä puhunu. Aika pyhästä hengestä olisin kyllä sikinny, mut onhan siihen teoreettinen mahollisuus; touhutipat. :whistle: Kierukkaa olin ottamassa ja ehkäsyä ei varsinaisesti oo ollu. Mut siis ihan tietosesti, ainahan vauva on ilonen asia, vaikka ei ihan vielä suunnitelmissa ollukkaan. Ja eihän sitä tiedä, oonko ees raskaana. :whistle:

Sä olet ollut yhdynnässä ilman ehkäisyä, joten mitä luulet? Ihmettelen vaan kun vielä hetki sitten olit varma ettet halua lisää lapsia ainakaan nyt, ja nyt sitten kuitenkin toimit näin. No, ihan sama :) Pääasia, että tiedät itse mitä teet ja olet tilanteesta onnellinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja dsa:
Sä olet ollut yhdynnässä ilman ehkäisyä, joten mitä luulet? Ihmettelen vaan kun vielä hetki sitten olit varma ettet halua lisää lapsia ainakaan nyt, ja nyt sitten kuitenkin toimit näin. No, ihan sama :) Pääasia, että tiedät itse mitä teet ja olet tilanteesta onnellinen :)

Joo mä itekki vähän mietin, ettei mulla kyllä kaikki murot kupissa oo. Mieli muuttuu ku tuuliviiri. Mies ei halua kumeja käyttää, joten annoin luvan ottaa riskillä. :whistle: Ajattelin sitte, että tulee mitä on tullakseen ja seuraavien (siis näiden) menkkojen aikana olin sit sitä kierukkaa menos laittamaan.
:saint: Saas nähä jääkö laittamatta.

Mut nyt ulos tuulettumaan, jos olo vähän kohenis. B)

Yhteistyössä