Tyhmä kysymys, mutta pakko kysyä. Miten saan supon pysymään vauvan pepussa?

• Viestiketjun aloittaja juuri äidiksi tullut nolona
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ei edes noloa mut:
Et välttämättä mitenkään saa pysymään, vauva voi sen työntää itse pois. Kannattaa ostaa nestemäistä panadolia.
varmasti saa kun hoksaa
Peesi. Supot on parempia pienelle vauvalle kuin nestemäinen Panadol mikä sisältää kaikkea mikä voi saada masun kipeäksi.

äiti x 2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitat supon nokka edellä ja pidät vähän aikaa sormea edessä ettei tule ulos. Ja sit painat lapsen pakaroita yhteen.
Juuri näin, ihan varmasti saat supon pysymään paikallaan. Paketti auki ja suppo valmiiksi ja sitten asentamaan suppoa pyllyyn. Itse nostan vielä vauvan jalat ylös, niin ei pysty pistämään niin paljon puristamalla vastaan lapsonen. Onnistuu nopeasti kenenkään hermoja menettämättä. Tsempit!

äitee
ensiapu kurssilla mulle sanottiin, että suppo pitää pistää ns."väärinpäin", niin imasee sen itsestään. kokeilin sit ja niin imas, ei tarvinnu pidellä. mutta mielummin käytän nestemäistä panadolia. en niin noista supoista tykkää.

s
Alkuperäinen kirjoittaja apteekista :
neuvottiin laittamaan "tylppä" pää edellä. Ei satu vauvaa, sillä se suppohan on sellanen "liukas".
Tän neuvon jälkeen ei ykskään suppo oo pusannu ulospäin.
Tätä tulin juuri sanomaan!!! Itsekin aluksi aina väärin päin yritin ja eihän se niin millään pysy :D

vieras
Nestemäitä kannatan minäkin. Yleensä helppo antaa kun on makeaa. Suppo kaikille osapuolille hankalampi toimitus.
Meillä ei lapset ole siittä kukaan tykänny. Sotkee vaan joka paikan.
No kirjoitinkin yleensä. Mä taistelin esikoiselle 2 suppoa aikanaan. Kuopukselle vain yhden. se suli sormiin lopulta ennenkuin sain pysymään sisällä. Siirryin nesteisiin ja nehän oli ihan innoissaan siitä. Myös Pamol F kelpaa niin että pitää tarkkaan miettiä millon antaa. Vaativat sitä erittäin äänekkäästi useana iltana sitten kun ovat muka NIIIN kipeitä.

toimii
Laita vauva massulleen sivuttain sun polvien päälle, siinä asennossa vauva ei pääse potkimaan ja näin helpompi sujauttaa suppo takapuoleen. Työnnät supon sinne ja viimiseks oikeen sormen päällä (tai kynnenkärjellä) niin pitkälle ku vaan suinki pystyy .. ja lopuks puristat vauvan persposkia yhteen parin-kolmen sekunnin ajan! Jos supon jättää niin että pää jää näkyviin niin se on vauvalle hyvinki kivuliasta :(

Jenis
Nestemäitä kannatan minäkin. Yleensä helppo antaa kun on makeaa. Suppo kaikille osapuolille hankalampi toimitus.
Meillä taas just toisinpäin, nestemäinen tuli ulos samantien mutta supot pysyi ja auttoi kunhan sen tekniikan oppi.

suppo menee sisään
Ihan tyrkylle ei saa suppoa jättää, helpommin pullahtaa ulos. Käytän itsekin suppoja. Kun tarpeeksi on kipeä pää, niin suun kautta ei saa mitään sisään...

Yhteistyössä