Mistäs sä sen vielä tiedät, nyt ne korotukset vasta tulee voimaan ekaa kertaa?Alkuperäinen kirjoittaja ?:jos kerran 4 lapsesta lapsilisä on n.515e niin miks mulla tulee tilille vaan 493e
tuloo, tulooAlkuperäinen kirjoittaja ???:Hyppään tähän ketjuun ja kysyn et tuleehan ne jo perjantaina?
Ne sepäs kiva, miä aina unohhan koko lapsilisätAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:tuloo, tulooAlkuperäinen kirjoittaja ???:Hyppään tähän ketjuun ja kysyn et tuleehan ne jo perjantaina?
Joku täällä sitä aikasemmin huuteli, siksi aloin ihmetelläkin kun katoin, ettei vielä joulukuussa ainakaan ollut niin paljon tilille tullut! Koska ne korotukset muka tulee...mennyt ihan ohi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitäskö neljästä lapsesta tulla 515 egee? Pitääpä käydä tarkistamassa, olen utelias
Nyt tammikuussa ne korotukset tulee ekan kerran.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joku täällä sitä aikasemmin huuteli, siksi aloin ihmetelläkin kun katoin, ettei vielä joulukuussa ainakaan ollut niin paljon tilille tullut! Koska ne korotukset muka tulee...mennyt ihan ohi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitäskö neljästä lapsesta tulla 515 egee? Pitääpä käydä tarkistamassa, olen utelias