tyhmä kysymys fb:sta

  • Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti
mm
Kun mulle tulee ehdotuksia ketä lisätä kavereiksi, (suurin osa ihan tuntemattomia) niin jos klikkaan sitä "lisää kaveriksi" -kohtaa niin tuleeko se automaattisesti mun kaveriks vai millanen tieto sille toiselle menee? Pitääkö sen jotenkin hyväksyä se tms. Oon siis just vasta rekisteröityny eli oon ihan ulalla *nolo*
 
+
joo jos sä hyväksyt oudonkin kaveriksi niin siitä sitten tulee sun kaveri,ei kannata hyväksyä muita kun tuttuja sillä monet oudot voi levittää viiruksia ja urkkia tietoja
 
No
Älä nyt ihmeessä ketään tuntemattomia lisää kavereiksi! Sulle tulee kaverikutsu ja sitten hyväksyt tai hylkäät ne painamalla vastaavasta nappulasta. Hyväksymisestä menee ilmoitus kaverille, hylkäämisestä ei.
 
Maisuli
Miksi sä niitä tuntemattomia hyväksyt? Kun klikkaat sitä hyväksymisnappulaa, henkilö tulee sun kaverilistaan. Siitä tulee myös ilmoitus sun seinälle, jos sun asetuksissa on niin. Toiselle tulee ilmoitus, että oot hyväksynyt kaveriksi. Jos et halua kaveriksi ja laitat ohita, niin toinen ei tiedä siitä mitään. Se vain odottaa loputtomiin tai tajuaa jossain vaiheessa, ettet halunnut kaveriksi. Siitä ei tule ilmoitusta myöskään sienällesi.
 
naamis
jos niitä ehdotuksia klikkaa niin sillon ite pyytää kaveriksi ja sille toiselle tulee ilmotus ja päättää hyväksyykö eli jos ei hyväksy siitä ei tuu sun kaveria :D
 
mm
Juu en mä aatellu niitä tuntemattomia, mutta ne mitkä siihen tulee ehdotuksiksi, niin onko ne niinku pyytäny mua kaveriksi.. Kun siinä vaan lukee suoraan että lisää kaveriksi, niin tarkottaako se että hyväksyn kaveripyynnön vai mitä? Sori ku en vaan tajuu =(
 
mm
Ei ne muuten voi olla mun kavereiden kavereitakaan, kun ei mulla oo kun yks kaveri vasta(en tiedä miten sekään ilmesty, mut on kyl oikee kaveri =)). Ja ihan eri yhteyksistä tuttuja ne muut tutut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Juu en mä aatellu niitä tuntemattomia, mutta ne mitkä siihen tulee ehdotuksiksi, niin onko ne niinku pyytäny mua kaveriksi.. Kun siinä vaan lukee suoraan että lisää kaveriksi, niin tarkottaako se että hyväksyn kaveripyynnön vai mitä? Sori ku en vaan tajuu =(
ne on vaan tyyppejä jotka on sinun kavereiden kavereita ja automaattisesti tulevat sinulle näkyviin jos vaikka jonkun heistä satut tuntemaan ja haluat lisätä kaveriksesi
 
vieras
Kaveripyyntö ja kaveriehdotus on kaksi eri asiaa.Mikäli sulle tulee kaveripyyntö,niin joku pyytää sua kaveriksi ja klikkaamalla hyväksy,teistä tulee kaverit.Siinä alapuolella on sitten ne kaveriehdotukset.Mikäli sulla on vasta yksi kaveri niin suurin osa niistä ehdotuksista on todennäköisesti väkeä samasta kaupungista vain minkä oelt itsellesi merkannut kotikaupungiksi tai verkostosta,johon kuulut.Niitä ehdotuksia ei kannata pyytää kavereiksi eli ei kannata painaa sitä lisää kaveriksi-nappulaa jos et tunne niitä oiekasti.Eikä tietenkään siis myöskään hyväksyä kaveriksi ketään,joka ei ole oikeasti sun tuttu/kaveri..
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaveripyyntö ja kaveriehdotus on kaksi eri asiaa.Mikäli sulle tulee kaveripyyntö,niin joku pyytää sua kaveriksi ja klikkaamalla hyväksy,teistä tulee kaverit.Siinä alapuolella on sitten ne kaveriehdotukset.Mikäli sulla on vasta yksi kaveri niin suurin osa niistä ehdotuksista on todennäköisesti väkeä samasta kaupungista vain minkä oelt itsellesi merkannut kotikaupungiksi tai verkostosta,johon kuulut.Niitä ehdotuksia ei kannata pyytää kavereiksi eli ei kannata painaa sitä lisää kaveriksi-nappulaa jos et tunne niitä oiekasti.Eikä tietenkään siis myöskään hyväksyä kaveriksi ketään,joka ei ole oikeasti sun tuttu/kaveri..
Kiitos! Juu tota mä vähän aattelin että se kaveripyyntö on eri.. Uskalsin nyt kuitenkin harjotella, kun siellä yks kaveri näky =) Eikä se näköjään ihan suoraan mitä lisäilly vaan piti vielä klikkailla.. Ehkä vielä joskus opin tota naamakirjaa käyttämään =)
 

Yhteistyössä