tyhmä ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa ja lujaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa ja lujaa

Vieras
aikoo myydä meidän toisen auton pois vaikka siinä ei ole mitään vikaa. mikä tarkoittaa sitä että mä olen ilman autoa ja loukussa täällä maalla missä välimatkaa joka paikkaan ettei ilman autoa voi mennä. nyt sitten mä joudun kököttämään kotona aina kun mies on töissä ja sillä pitää olla auto kun työmatkaa 40km. lisäks olen ilmoittautunut työnhakijaksi ja jos saan töitä joudun kieltäytymään siitä koska mulla ei oo mitään millä kulkea töihin enkä tiedä miten työkkäriinkään meen kun sieläkin voi joutua käymään ja sitten tulee karenssia. eikö tuo mies ajattele yhtään mitään??? hankkisin oman auton jos olis työ ja sitä rahaa..

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;26104157:
meille on selvä että on oltava 2 autoa, mun täytyy päästä kulkemaan lasten kanssa tarpeen tullen lääkäriin, päivystykseen, kerhoon jne. Ei maalla voi ilman autoa olla jos julkisia ei liiku

olen toi joka mainitsi vakuutuksista ym. asutaan myös maalla ja molemmilla omat autot ja kumpikin maksaa omasta autostaan tulleet kustannukset. mies töissä ja itse olen hoitovapaalla.

Tiedän yhden tapauksen jossa mies myi toisen autonsa vaan vittuillakseen vaimolleen. siis tämä vaimo käytti tätä toista autoa. sairasta

maksaa mies vakuutukset. Autoa kuitenkin käytetään useita kertoja viikossa ja se on mulle turvakin. esim mies ei pääse töistä tulee kuskaamaan lääkäriin tms jos olis tarvetta. Rajoittaa ihan pirusti jos ei oo autoa. muutenkin ollu vaikeaa sopeutua tänne maalle ja mulla on taipumusta masentua jos en pääse käymään ihmisten ilmoille.

minä maksan autoon tulevat bensat ite..

Tuttu tunne että maalla asuessa autottomuus on hirveetä. itellä ollut nyt auto viikon rikki ja eipä täältä mihkään pääse..

Sanoko mies jonkun syyn miksi pistäis sen auton pois?

[QUOTE="a.p";26104426]maksaa mies vakuutukset. Autoa kuitenkin käytetään useita kertoja viikossa ja se on mulle turvakin. esim mies ei pääse töistä tulee kuskaamaan lääkäriin tms jos olis tarvetta. Rajoittaa ihan pirusti jos ei oo autoa. muutenkin ollu vaikeaa sopeutua tänne maalle ja mulla on taipumusta masentua jos en pääse käymään ihmisten ilmoille.

minä maksan autoon tulevat bensat ite..[/QUOTE]

Siirtäkää kaikki maksut siitä toisesta autosta sinun nimiisi. Sillä tavalla miehen ei tarvitse myydä autoa kustannusten takia, ja sinä ymmärrät kuinka kallista auton pitäminen on. On epäreilua, että mies joutuu kustantamaan molemmat autot. Vakuutukset, verot, katsastusmaksut, renkaitten ja varaosien osto, huollot ym. pitäisi tulla sinun maksettavaksi, koska olet auton pääasiallinen käyttäjä. Myös jos autosta otettu lainaa ja lainaa maksamatta, on lainan osamaksujen siirryttävä sinun kukkarolle.

Siirtäkää kaikki maksut siitä toisesta autosta sinun nimiisi. Sillä tavalla miehen ei tarvitse myydä autoa kustannusten takia, ja sinä ymmärrät kuinka kallista auton pitäminen on. On epäreilua, että mies joutuu kustantamaan molemmat autot. Vakuutukset, verot, katsastusmaksut, renkaitten ja varaosien osto, huollot ym. pitäisi tulla sinun maksettavaksi, koska olet auton pääasiallinen käyttäjä. Myös jos autosta otettu lainaa ja lainaa maksamatta, on lainan osamaksujen siirryttävä sinun kukkarolle.

Kerrankin fiksu ihminen. <3

varaosat autoon on kalliita, on vähän erikoisempi auto... se oli syy... mutta auto on hyvässä kunnossa eikä mitään suurempia remontteja tai hajoamisia ole tiedossa..

autossa ei ole lainoja. no tällä hetkellä mun tulot on lapsilisät joten mä en voi maksaa muutakun bensat. jos mulla olis yhtään enemmän rahaa mä ostaisin mieheltä sen auton omakseni.

myykööt pois vaan mutta sitten jos ei tilalle hankita toista autoa niin minä muutan kaupunkiin...

Yhteistyössä