tyhmä tarhatäti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jkahs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jkahs

Vieras
Hei

Minulla on sellainen ongelma että tyttöni(3v.), joka on tarhassa osapäivähoidossa ei kertakaikkiaan voi sietää yhtä hoitajista. Lähes poikkeuksetta kun tämä täti on aamuvuorossa ja vien lapsen hoitoon, alkaa äitin jalassa roikkuminen ja itkun tuhraaminen. Tämä täti aika pitkään katselee hommaa vierestä ennekuin toimii ja ottaa neitin ja kiinnittää huomion muihin asioihin. Muut hoitajat(vaikka heidän kohdallaan tätä harvoin sattuu) nappaavat tytön heti mukaan eikä ikävää jäädä vatvomaan puoleksi tunniksi. Lisäksi tyttöni on sanonut minulle että tämä kyseinen täti "häiritsee" häntä, ei ole kiva ja on tyhmä. Tarkempaa selitystä en saanut(ei kai 3-vuotiaalta voi odottaakaan...) Minusta myös tuntuu ettei kyseinen hoitaja oikein pidä minusta mutta se lienee ei saisi lapsen hoitoon vaikuttaa...? Tuntuu vaan tosi ikävältä jättää neiti sinne kun tämä hoitaja on aamussa. Onko teillä muilla äideillä ollut vastaavaa ja miten olette hommaa selvittäneet. Vai onko niin että olen turhan herkkä ja pitää se lapsi totuttaa sellaisiinkin tyyppeihin, joista ei pidä?

Yhteistyössä