Tyhmä kysyy apuja, lapsen resepti ja ei kelakorttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse kävin toissapäivänä apteekissa hakemassa oman reseptilääkkeeni ilman kelakorttia ja täti kysyi luvan että saako hän kirjautua minun kelatietoihini,niin sain samantien sen kelakorvauksen. Yllätyin että sen sai noin heti. Luulin itsekin että pitää kuitin kanssa hakea jälkikäteen.

[QUOTE="MMM";29238895]Itse kävin toissapäivänä apteekissa hakemassa oman reseptilääkkeeni ilman kelakorttia ja täti kysyi luvan että saako hän kirjautua minun kelatietoihini,niin sain samantien sen kelakorvauksen. Yllätyin että sen sai noin heti. Luulin itsekin että pitää kuitin kanssa hakea jälkikäteen.[/QUOTE]

Multa on aina vaadittu ajokortti jos kelakorttia ei ole mukana. Luulisi, että on se henkilöllisyys jotenkin todettava. Eikai sitä voi antaa noin vaan lääkkeitä ihmiselle joka vaan tietää sotun. Varsinkin jos kyseessä ei ole omat lääkkeet.

Sori,siis kyllä tosiaan näytin ajokortin! Yllätyin vaan että se kelakortti on sähköisenä, mutta nyt muistin että olihan siitä juttua jo joskus aijemmin että se siirretään sähköiseksi.

Yhteistyössä