Tyhmä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuinka paljon lomasta pitäisi olla puolison mieliksi mökillä vaikka itse en haluaisi viettää siellä lomaa? Mies perustelee mökkeilyä sillä, että saa rauhoittua ja jaksaa taas vuoden tehdä töitä. Olen lomaillut joinakin kesänä liikaa mökillä enkä haluaisi olla siellä niin paljon.

Kompromissia täytyy yrittää. Mies vaan yrittää painostaa, ettei jaksa käydä töissä jos ei pääse kesällä rentoutumaan mökille. Kohtuus kaikessa, luulisi jo parinkin viikon riittävän.

Munkin mielestä kyllä pitäisi pystyä kompromissiin molemmin puolin. Vaikka sitten niin että puoli lomaa mökillä ja puoli lomaa siellä missä sinä haluat :) jos kumpikaan ei pysty joustamaan ja ottamaan toisen toiveita huomioon niin voi parisuhde olla koetuksella.

no mä varmaan sanoisin että mene mökille ja ota rennosti ja tekisin ite jotain muuta mistä tykkään.

Tai tietenkin voi olla kyseessä mies joka tarvii jonkun petaamaan sen sängyn ja laittamaan ruuat ja keittämään kahvit jne. Siinä tapauksessa sanoisin että nukkukoot ilman lakanoita ja syököön mikroruokaa...

Vaikka omalla kohdalla lähtisin kyllä tosi mielelläni mökille jos sellainen mieluisa olisi.

Yhteistyössä