tyhmä kysymys syysloman pitämisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
:ashamed:
pomo tulee vasta ke töihin et kysyn sit siltä,mut ennen sitä hiukan askarruttaa.. oon koulunkäyntiavustajana oppisopimuksella ja tähän päivään asti mä oon kuvitellu et mullakin on syysloma kun koululaisillakin on,mut ei oo :o mut sijoitetaan jonnekin vanhainkodille siivoon tms,siis miks?? siis mitä en nyt tajuu?? :ashamed:
vituttaa suoranaisesti :ashamed:

mulle kelpais se palkatonkin,tai ees vaik pari päivää ku tyhmänä menin jo sopii yhen jutun ku luulin et oon lomal :ashamed: mut sain sen käsityksen et on pakko mennä jonneki??! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mulle kelpais se palkatonkin,tai ees vaik pari päivää ku tyhmänä menin jo sopii yhen jutun ku luulin et oon lomal :ashamed: mut sain sen käsityksen et on pakko mennä jonneki??! :ashamed:

No sitten varmaan on pakko mennä.Olet kuitenkin oppisopimuksella töissä, ja lomia saa vasta kun niitä on kertynyt tarpeeksi.

kai se on sit pakko mennä :/
niin ja siis tiedän ettei lomia voi pitää etukäteen,mut ihmetytti ku sain sen käsityksen ettei voi palkattomallakaan olla.. mut ei se mitn..

Voit ottaa sen loman palkattomana, ei sinua käsittääkseni voi muualle siirtää vastoin tahtoasi. Me määrä-aikaiset tässä kunnassa otamme virkavapaata(palkaton) loman ajaksi, jotta kertyneet lomapäivät riittävät joululomaan sitten talvella.

Yhteistyössä