Tyhmä kysymys postista ja paketin edelleenlähettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yks vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yks vaan"

Vieras
Mulla on paketti postissa, jossa ei siis ole postiennakkoa ja minun pitäisi lähettää se eteenpäin niin...

Kun haen paketin ja saan sen siinä tiskillä, niin voinko avata sen siinä ja tarkistaa sisällön ennenkuin lähetän paketin eteenpäin vai pitäiskö sen paketin kanssa mennä sinne jonnekkin pakkauspöydälle, avata ja sulkea uudestaan ja sitten mennä uudelleen postin tiskille.

Eli jos sanon sinne postinihmiselle että lähetän paketin eteenpäin, niin voinko kuitenkin tarkistaa paketin sisällön ensin siinä heti samalla ainakin jos takanani ei ole jonoa vai onko mentävä muualla paketti avaamaan ja tarkistamaan? Onkohan siinä tiskillä jotkut sakset yms millä pkaein saa auki ja sitten teippiä jolla sen saa taas kiinni.

Paketti painaa 10kg joten en voi raahata sitä edestakas, ainakaan postin ja kodin välilä.

Mun on siis pakko avata paketti, jotta olen varma että sisältö on oikea :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28147752:
No mä ainakin sanoisin että menet sinne pakkauspöydälle tms sen avaamaan jos takana on jonoa.

Aivan, jono takana vain kasvaisi jos sen siinä avaisin. Jos siis takana jonoa. Mutta jos ei ole jonoa, niin voikohan sen avata siinä tiskillä...

Tiedän että postin henkilö kyllä neuvoo mut olis vaan kiva tietää etukäteen :)

Uusimmat

Yhteistyössä