Tyhmä kysymys mutta,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Mitä teistä tarkoittaa jos sanotaan, että toimitamme taluksen lähipäivinä? Tämän kommentin sain viime viikon tiistaina. Kyse on tilautuista joulukorteista ja ne on muutenkin kämmänneet tilauksen osa tilauksesta tulu 3vrk, mut kortit ovat nyt matkustaneet kuukaudden ja tänään olisi vika päivä tilata uudelleen että saan joulu postiin.

mä käytän kaikenlaisia valokuvauspalveluja netissä, mutta joulukortit tilaan aina paikallalliseen valokuvaliikkeeseen. Tuen paikallista palvelua ja uskon, että näin säästyn stressiltä. eihän ne halvimpia ole tietenkään, mutta enpä mä niitä satoja lähetäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
mä käytän kaikenlaisia valokuvauspalveluja netissä, mutta joulukortit tilaan aina paikallalliseen valokuvaliikkeeseen. Tuen paikallista palvelua ja uskon, että näin säästyn stressiltä. eihän ne halvimpia ole tietenkään, mutta enpä mä niitä satoja lähetäkään.

Otan tästä opikseni, mutta kun olen ollut tyytyväinen, koska samalla tilasin 4mukia ja ne tuli nopsaa ja ovat ilmoittaneet kun kyselin korttien perään, että heidän moka tilaus toimitetaan lähipäivinä. Asutaan niin pienellä paikkakunnalla, että on vain yksi valukuvaliike sitä pitäisi kannattaa kyllä.