Tyhmä kysymys, mutta raskaanako vaiko eikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Tein siis tänä aamuna testin, kun menkkoja ei kuulu. En muista tarkkaan edellisiä, mutta yli 30vrk kuitenkin niistä mennyt. Mulla tosin on pitkä kierto, mut olisin kuitenkin odottanut et menkat ois jo alkanut. Maanantai iltana tuli ihan vähän kirkasta verta pyyhkiessä. Toki voi johtua, siitäkin, et mulla on ollu vatsa aika kovalla viime viikot. Mene ja tiedä. Mutta kuitenkin, tein sen testin tänäaamuna ja tästä tuloksesta en ota nyt selkoo. Eli siinä on ihan vähän punertavaa siinä viivan yläosassa mikä osoittaa raskautta. Heikkona näkyy ehkä viivaa, mut se ei ole suorassa ja on tosi ohut. Kuvaa yritin ottaa, mut mun kamera ei saa siitä niin tarkkaa, et kuvassa mitään näkyis.. Testaan toki viikon päästä uudestaan, jos menkkoja ei kuulu, mutta viittaako tää tän päivänen testi teidän mielestä enemmän positiiviseen vai negatiiviseen?

Ok, kiitos! Oon aina luullu osaavani tulkita näitä testejä ja toinen lapsi tuli testiin vain olemattomana haamuna, mut silti tiesin, et olin raskaana, mutta tämä tapaus jäi vähän epäselväksi. Pitää testata uudestaan vaikka viikon päästä, luulisi silloin jo tulevan tarkka vastaus.

Yhteistyössä