tyhmä kysymys miehen "käsittelystä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis jos tekee miehelle käsin niin pitääkö siinä käyttää rasvaa tai jotain?
sain yhdestä ohjelmasta sen käsityksen, mutta en oo ikinä käyttänyt mitään muuta kuin omia käsiäni...?!

Voi toki käyttää liukkaria tai jotain öljyä, mutta ei se ole välttämätöntä.

Ennen vanhaan kukaan ole käyttänyt mitään liukasteita, eiköhän se ole yleistynyt tässä viime vuosien aikana ja edelleenkin on ihan okei vetää käteen ilman mitään liukasteita :D Mun mies ei todellakaan edes haluaisi mitään öljyjä tai liukkareita..

[QUOTE="vieras";24752495]No ei jätä ainakaan jos liukkariin vertaa. Eihän se vauvakaan ole tahmea öljyämisen jälkeen.[/QUOTE]mä en ole ikinä tarvinnut vauvaöljyä mihinkään, niin en tiedä. ja kun itse inhoon noita liukkareita tuon tahmeuden takia

Kysykääpä miehiltänne, rakkaat palstamammat, vetelevätkö itse yksikseen kuiviltaan vai jonkin rasvan kanssa?

Ei se vaan ole yksi ja sama, miehenne eivät vaan viitsi kertoa. Sama kuin panisi ilman, että nainen on yhtään kiihottunut.

Kylläpäs te nyt kiusaatte ap:ta. Ympärileikkaamattomille ei peruskäteenvedossa ole mitään järkeä käyttää liukasteita, ote menee huonoksi. Samoin ällöä, jos samalla ottaa suihin (ja siinä tulee sylkeä muutenkin liukasteeksi). Ympärileikatuilla on vähän eri juttu (siitä ulkomaisessa ohjelmassa oli todennäköisesti kyse).

[QUOTE="vieras";24752574]Kysykääpä miehiltänne, rakkaat palstamammat, vetelevätkö itse yksikseen kuiviltaan vai jonkin rasvan kanssa?

Ei se vaan ole yksi ja sama, miehenne eivät vaan viitsi kertoa. Sama kuin panisi ilman, että nainen on yhtään kiihottunut.[/QUOTE]

On kysytty, miun mieheen ei tarvia käyttää mitään liukastetta.
Ap kysyppä mieheltä, mitä mieltä on, tarviaako vai ei, miehissäkin on eroja, toiset
ehkä tarviaa ja haluaa että käytetään ja toiset ei.

Yhteistyössä