tyhmä(kö) kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja irski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

irski

Vieras
Alettiin tässä vauvaa tekemään, ja kun en ole niitä koskaan ennen tehnyt, niin pakko kysyä:
Onko ne hedelmällisimmät päivät siinä kaks viikkoa menkkojen jälkeen?
Ja, kun aktin jälkeen nousee sängystä, niin haittaako kun suurin osa "elämännesteestä" valuu pois? Jos vaikka makaa ensin sängyssä jonku kymmenen minuuttia? Ja joo, oon 25 enkä 15, silti kysyn näinki tyhmiä, mutta pakko saada viisaampien mielipiteitä, kun en siskoilta taho kysyä, ettei yllätys "meillekin tulee nyt vauva" mene pilalle :)

Kai se on ennemminkin 2 viikkoa ennen menkkoja. Mutta,ovulaation ajankohdan (eli millon munasolu on hedelmöittymisvalmiudessa) voi selvittää ovulaatiotesteillä. Testejä voi ostaa esim netistä,myös apteekista mutta ovat älyttömän kalliita. Netistä saa halvemmalla.
Ei haittaa että nesteet valuu - kyllä siitä aina osa jää sinne sisällekin,ja se yks uimarihan riittää.

Kiitti :) joo meillä vaan on sillee tympeä tilanne, että mies sai töitä toiselta paikkakunnalta, ni ei jatkuvasti voija sitä vauvaa tehä. ni pitää sit aina ku nähään ni olla aktiivisia :D onneks mä oon hoitoalalla ni mulla on sit näitä vapaita viikollakin.. ni toivottavasti nyt tärppää sitte. aina sitä vaan meinaa ressata että jos ei tuukkaan, vaikka koitan aatella että on siskoillaki onnistanu tms..

Yhteistyössä