Sellaista mietin, että mikähän sen laulaja Sealin kasvoihin on sattunut, kun on niin arpeutuneet. Sattuisko joku tietämään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:nyt tää sekoilee taas ihan täysin..ekaks tuli mun teksti tuplana ja ku toisen poistin ni lähti molemmat |O
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Mina olen ymmartanyt etta ne ovat tarkoituksella tehtyja arpia joita jotkut Afrikan kansat harrastavat. Eli tatuointien sijaan on arpikudoksella tehty koristeluja. Miehen isovanhemmilla oli samanlaisia arpikoristeluja.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:The scars on his face are the result of discoid lupus erythematosus
Nyt kun joku osais vielä suomentaa tuon...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:The scars on his face are the result of discoid lupus erythematosus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:The scars on his face are the result of discoid lupus erythematosus
Kuulosta joltain sairaudelta?
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:nyt tää sekoilee taas ihan täysin..ekaks tuli mun teksti tuplana ja ku toisen poistin ni lähti molemmat |O