Tyhjänpäiväistä pohdintaa

Ja tässä vielä kuva muillekin ihmeteltäväksi
seal.gif

Mina olen ymmartanyt etta ne ovat tarkoituksella tehtyja arpia joita jotkut Afrikan kansat harrastavat. Eli tatuointien sijaan on arpikudoksella tehty koristeluja. Miehen isovanhemmilla oli samanlaisia arpikoristeluja.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
nyt tää sekoilee taas ihan täysin..ekaks tuli mun teksti tuplana ja ku toisen poistin ni lähti molemmat |O

Ihme juttu. Laitoin linkin kuvaan, mutta kuvaa ei näkyny. Menin muokkaamaan viestiä niin siellä näkyi kyllä linkki. Noo, anyway, nyt se kuva on esillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Mina olen ymmartanyt etta ne ovat tarkoituksella tehtyja arpia joita jotkut Afrikan kansat harrastavat. Eli tatuointien sijaan on arpikudoksella tehty koristeluja. Miehen isovanhemmilla oli samanlaisia arpikoristeluja.

Sealhän on britti. Ja vanhemmista toinen Nigeriasta ja toinen brasiliasta

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
The scars on his face are the result of discoid lupus erythematosus

Nyt kun joku osais vielä suomentaa tuon...

laiton googleen ton mutta sieltä tuli vaan englanniks jotain mutta ilmeiseti joku kroonin tauti joka aiheuttaa arpia,puhuttiin myös auringosta,eli oisko jotenki valoherkkä..nääh emmä tiiä

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
nyt tää sekoilee taas ihan täysin..ekaks tuli mun teksti tuplana ja ku toisen poistin ni lähti molemmat |O

nykyään taitaa tehdä sen, että näyttää (lähes) AINA viimeisimmän viestin kahtena. Siis jos viestisi on ketjun viimeisenä (ja tuplasti ) älä poista sitä, siis kumpaakaan. Kunhan joku jatkaa, tuplaviesti katoaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä