Tyhjä olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
minusta on alkuraskaudesta asti tuntunu olo ihan tyhjältä. Nyt aamulla sitten tuli nii hirveä olo, jos siel masussa ei ketään olekaa. Itkin ja soitin neuvolaan ja kerroin tyhjästä olosta. Tänään siellä ei ole paikalla henkilöä joka osaa ultrata. Maanantaina sitten soitto uudestaan ja sovitaan sille päivälle aika. Pääse katsoo onko kirppu matkassa mukana. Toivon että ultrassa näkyy jotain, näillä viikoilla vain ei välttämättä mitään näy (7+2)

onko kenellekään muulla olo tuntunut tyhjältä? Ja mitä on selvinnyt jos on käyny tilanteen tarkistuttaa?

Minun aikaisemmissa raskauksissa ihan selvästi alusta asti tuntui että on raskaana ja masussa on mukana pieni elämä. Ja kahden ensimmäisen kohdalla minulla oli pahoinvointia alusta asti, nyt ei ole sitäkään :(

*itkee, melkein silmät päästä*

Ja kiitos sisko halauksesta mesessä :hug: onneksi olet lähellä jos tulee ihan mahdoton olo :)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Harmitaa että sulla tuollanen olo :/ Koita nyt jaksaa siihen maanantaihin asti... Älä liikaa mieti, vaikka tiedän että vaikeeta on... :hug:

heti tuli paha olo kun tuo naapuri lähti pois. Tarviis varmaan olla koko ajan joku seurana, mut onneks jukka tulee 3 tunnin päästä. Tarttis varmaan mennä nukkuu :(

Minulla ei ole kuin yksi lapsi mutta häntä odottaessa en ollenkaan voinut uskoa että masussa joku elelisi ja negatiivisuuteni oli huippuluokkaa koko raskauden ajan. Ensin ekat kolme kuuukautta manailin mahdollista keskenmenoa ja sen jälkeen kohtukuolemaa :ashamed: Musta tuli neuvolan kanttis eikä puolen välin jälkeen tarvinnut edes sukunimeä sanoa kun varasi aikaa sydänääniin tms :whistle: Ja eka ultra otettiin muistaakseni 5+ jotain viikoilla ja ihan pikkarainen piste jolla oli pulssi,sieltä löytyi :heart: Jaksuja nyt sinullle. Kaikki raskaudethan ovat erilaisia,eikö? Ole onnellinen jos ei tarvitse tällä kertaa puhua norjaa pöntölle koko aikaa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Minulla ei ole kuin yksi lapsi mutta häntä odottaessa en ollenkaan voinut uskoa että masussa joku elelisi ja negatiivisuuteni oli huippuluokkaa koko raskauden ajan. Ensin ekat kolme kuuukautta manailin mahdollista keskenmenoa ja sen jälkeen kohtukuolemaa :ashamed: Musta tuli neuvolan kanttis eikä puolen välin jälkeen tarvinnut edes sukunimeä sanoa kun varasi aikaa sydänääniin tms :whistle: Ja eka ultra otettiin muistaakseni 5+ jotain viikoilla ja ihan pikkarainen piste jolla oli pulssi,sieltä löytyi :heart: Jaksuja nyt sinullle. Kaikki raskaudethan ovat erilaisia,eikö? Ole onnellinen jos ei tarvitse tällä kertaa puhua norjaa pöntölle koko aikaa :hug:

kyllä ne varmaan on erilaisia. Olis vain ollu kiva jos olis samanlainen olo kuin ekoissa raskauksissa niin tietäis olevansa raskaana. Toivotaan nyt että maanantaina jotain näkyy, sais rauhan =) ja taidan minäkin siel neuvolassa rampata aika tiuhaan :D

Mies tuli kotia mutta silti on haikea olo :( tekis mieli soittaa äippäpolille ja kysyä että ultraisko siellä. Tosin eikai tässä nyt niin hengen hätää ole *huokaisee syvään* maanantaina sitten..

:hug: tai voiko asiaan vaikuttaa se että oot kokenut keskenmenon aiemmin? (näin muistelisin)

yritä keksiä kovasti tekemistä viikonlopuksi niin maanantai tulee pian. eiköhän kaikki hyvin mahassa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
:hug: tai voiko asiaan vaikuttaa se että oot kokenut keskenmenon aiemmin? (näin muistelisin)

yritä keksiä kovasti tekemistä viikonlopuksi niin maanantai tulee pian. eiköhän kaikki hyvin mahassa ole.

Voi se varmaan siitäkin johtua. Pelkään että se toistuu niin siksi mun PÄÄSSÄ ON varmaan jotain VIKAA ja kuvittelen vain :ashamed:
%5Eo%5E.gif

Yhteistyössä