Twoleftfeetistä tilanneet kertokaa pian?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermoraunio

Vieras
Te jotka ootte tilanneet jotain kyseisestä englantilaisesta nettikaupasta, muistatteko onko samantien tullut tilausvahvistus sähköpostiin? Tai näkyykö ylipäänsä netin "tilauslomakkeesta" tai homman etenemisestä, että tilaus on mennyt perille? Mulle tuli ongelmia maksuvaiheessa Visan kanssa ja oman pankin systeemi väitti homman olevan kunnossa, mutta mikään sivu ei enää auennut tai itse nettikaupan sivustolla edennyt, ostoskorissa näkyy edelleen tuotteet. En uskalla kokeilla uusiksi, ettei veloiteta kahteen kertaan.. Tiedän kyllä, ettei ole luotettavimmasta päästä, mutta on ainut brittiläinen firma kun enää toimittaa Phil&Tedsejä Suomeen joten otan riskin. Sähköpostiin ei ole ainakaan tullut tilausvahvistusta parin tunnin kuluessa.

laita sinne huomenna sähköpostia ja kysy asiaa...? mulla oli joskus samanlaisia ongelmia kun saksasta tilasin, kone tilttas just maksuvaiheessa. Tuolloin maksu olikii menny vaikka mitään tilausvahvistusta en saanut.

Joo, viimeksi vaan sähköpostiin vastaaminen kesti heiltä 8 päivää... Laitoinkin jo sähköpostia mutta sitä kautta asiaa selviää vasta sit myöhemmin.

Ei ne varmaan saisikaan enää myydä ja siksi pelkäänkin ettei tää homma onnistu lopulta lainkaan kun nyt kämmin sen... Rahti oli 16 puntaa ja koko paketin hinnaksi rahteineen tuli muistaakseni jotain 520 euroa yhteensä sisältäen rahdit ja runsaasti lisävarusteita (sade- ja aurinkosuoja, kantokassi, sivulaukut, sisaristuin).

Alkuperäinen kirjoittaja hermoraunio:
Joo, viimeksi vaan sähköpostiin vastaaminen kesti heiltä 8 päivää... Laitoinkin jo sähköpostia mutta sitä kautta asiaa selviää vasta sit myöhemmin.

Ei ne varmaan saisikaan enää myydä ja siksi pelkäänkin ettei tää homma onnistu lopulta lainkaan kun nyt kämmin sen... Rahti oli 16 puntaa ja koko paketin hinnaksi rahteineen tuli muistaakseni jotain 520 euroa yhteensä sisältäen rahdit ja runsaasti lisävarusteita (sade- ja aurinkosuoja, kantokassi, sivulaukut, sisaristuin).

Kiitti!

Mä tilasin classicit ja niihin sadesuojan,hintaa tuli 380? sis rahdin.

LongChamp jos luet vielä tän niin mistä kaupasta tilastit? On katseltu noita saksalaisia siltä varalta että tästä vedetään vesiperä. Ei olla vaan löydetty haluamaamme pakettia sieltä alle 700 euron. Haluttaisiin siis Sportit ja kaikki lisävarusteet kahden lapsen kuljetusta ajatellen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hermoraunio:
LongChamp jos luet vielä tän niin mistä kaupasta tilastit? On katseltu noita saksalaisia siltä varalta että tästä vedetään vesiperä. Ei olla vaan löydetty haluamaamme pakettia sieltä alle 700 euron. Haluttaisiin siis Sportit ja kaikki lisävarusteet kahden lapsen kuljetusta ajatellen.

www.mypram.de

Paljon on tullu positiivista palautetta tuolta..heti tuli sähköpostia ku tilattiin,omistaja itse hoiti ton meidän tilaukset että ei voi olla ku tyytyväinen..
Sportit oli pikkasen kalliimmat ku noi classicit me päädyttiin sen takia noihin halvempiin mut ehdottomasti halusin noi phil & tedsit. yhdelle lapselle tosin. Tuolta saa alennusta jos rekisteröityy ja hintaeroa suomen hintoihin on melkoisesti..2viikkoa menee tavaran toimituksessa ja se tulee sieltä kotiovelle.

Joo, muistankin katsoneeni tuolta. Päätin kokeilla ensin huonomaineista Twoleftfeetiä, koska niiden hinta haluamallemme paketille oli 200e halvempi kun Mypramilla. Vauvan syntymään on vielä pari kuukautta joten jos en saa tapeltua niitä tuolta, pitää ottaa yhteys Mypramiin. Suomessa sama paketti maksaa ainakin 900 e joten kaikki vaihtoehdot lienee sitä parempia!

Yhteistyössä