Twitterkiusaaja jäi kiikkiin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Johannes Koski, Rasmus ja Silakkaryhmissä kiusaamista ja maalittamista aktiivisesti vastustanut syväkki, jäi Päivän Byrokraatin haaviin kiusaamisesta ja maalittamisesta twitterissä. Otti pojulla sen verran luonnolle, että jää näyttävästi some tauolle....
 
vierailija
CIA on osa laajaa verkkokiusaajajoukkoa. CIA myös salakuuntelee laitteitasi ja istuttaa sinuun 5g sirun joka päivitetään uudella pandemialla 6g verkkoon vuonna 2025 kun EU muuttuu liittovaltioksi ja saksan armeija perustetaan. Ei ole luvallista kaivaa sirua pois.
 
Ei ylittänyt minun uutiskynnystä millään lailla. Rasmus/silakka yms. väki on täynnä suvaitsemattomia kuplassa eläviä kiusaajia, joiden kanssa ei pääse järkeville jutuille - blokkaavat samantien kun esim. pyytää perustelemaan joitain heidän utopistisista väitteistään.
Heidän ratkaisunsa hyvin moneen ongelmaan on sulkea silmät ja korvat tosiaaioilta, mutta suu käy koko ajan, tuottaen mitä ihmeellisimpiä utopioita lisää. Ei auta vaikka tiede/tilastot sun muut esittäisivät asiat heidän väitteitä vastaan.
 
vierailija
Punavihreän intelligentsijan edustajathan ovat aina olleet pahimpia kiusaajia ja maalittajia. Se on suorastaan kiinteä osa koko ideologiaa. Viholliskuvia luodaan ja niitä vastaan hyökätään. Ja samaan aikaan uhriudutaan siitä kun joku uskaltaa puolustautua.

Johannes Kosken kohdalla on hupaisaa se, että mies tosiaan yrittää esiintyä jonain asiallisen somekulttuurin sanansaattajana. Hänen mukaansa se, että joku persu kirjoittaa mielipiteensä twitteriin on vihapuhetta, mutta kun Koski sitten haukkuu persun tämän mielipiteistä, niin se on vain asiallista kritiikkiä. Haukkuminen on asiallista, mutta mielipiteen kertominen on vihapuhetta. Sellaisessa vaihtoehtoistodellisuudessa osa meistä elää.
 
vierailija
Ei ylittänyt minun uutiskynnystä millään lailla. Rasmus/silakka yms. väki on täynnä suvaitsemattomia kuplassa eläviä kiusaajia, joiden kanssa ei pääse järkeville jutuille - blokkaavat samantien kun esim. pyytää perustelemaan joitain heidän utopistisista väitteistään.
Heidän ratkaisunsa hyvin moneen ongelmaan on sulkea silmät ja korvat tosiaaioilta, mutta suu käy koko ajan, tuottaen mitä ihmeellisimpiä utopioita lisää. Ei auta vaikka tiede/tilastot sun muut esittäisivät asiat heidän väitteitä vastaan.
Miten ne poikkeaa susta..?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
No onpas noloa toimintaa. Tykkäilee asiattomista kommenteista ja vastailee niihin ja sitten poistaa ne. Ikään kuin tietäisi, että nyt tuli tehtyä väärin eli kiusattua, mutta taitavasti peittää jälkensä poistamalla tietyn ajan kuluttua tykkäyksensä ja kommenttinsa. Onpa härski tyyppi ja varsin tyypillinen kiusaaja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
vierailija
No onpas noloa toimintaa. Tykkäilee asiattomista kommenteista ja vastailee niihin ja sitten poistaa ne. Ikään kuin tietäisi, että nyt tuli tehtyä väärin eli kiusattua, mutta taitavasti peittää jälkensä poistamalla tietyn ajan kuluttua tykkäyksensä ja kommenttinsa. Onpa härski tyyppi ja varsin tyypillinen kiusaaja.
Tällä kertaa onneksi kiusaaja sai maistaa omaa lääkettään.
 
vierailija
Päivän Byrokraatti voisi seuraavaksi tutkia pari päivää tämän palstan kirjoituksia.
Luin linkin viestit ja olen iloinen Enbusken viesteistä.
Hän on palannut someen tauon jälkeen.
Kirjautumattomana on eri asemassa kuin kirjautuneena. En ole koskaan kirjautunut somepalstoille enkä aio niin tehdä.
Olen ollut kauan somessa joten en hairahdu tympeisiin keskusteluihin.
 
vierailija
Maalittaminen on usuttamista. Juuri sitä mitä Johannes Koski tekee kannustaessaan ja peukuttaessaan somearmeijansa soturien viestejä. Maalittaminen ei ole sitä, että tehdään juttu jossa kerrotaan asiasta tai henkilöstä. Ei vaikka se juttu aiheuttaisi kuohuntaa ja somekeskustelua.
Aivan kuten öyhöttäminen ei ole öyhöttämistä, vihapuhuminen vihapuhumista jne. Asioista pitää saada puhua niiden oikeilla termeillä.

Juttu oli maalittamista. Siinä puhutaan täysin yhdeltä kantilta toisen huonoista ominaisuuksista, se on juoruilua, maalittamista, vhämmien tyhjänpäiväistä itkemistä ja parkumista. Niele se.
 
vierailija
Päivän Byrokraatti voisi seuraavaksi tutkia pari päivää tämän palstan kirjoituksia.
Luin linkin viestit ja olen iloinen Enbusken viesteistä.
Hän on palannut someen tauon jälkeen.
Kirjautumattomana on eri asemassa kuin kirjautuneena. En ole koskaan kirjautunut somepalstoille enkä aio niin tehdä.
Olen ollut kauan somessa joten en hairahdu tympeisiin keskusteluihin.
kirjautumatta oleminen pitää turvassa sekä antaa isomman sananvapauden itselle sillä lailla voi kirjoitella lähes mitä vain olematta vastuussa sanomisistaan,Ne jotka taas ovat kirjautuneet ovat paljon vastuuntuntoisempia
henkilöitä somessa.Heidän mielipiteellään on väliä toisin kuin anonyymeillä jotka saatetaan sivuuttaa helposti kaikissa keskusteluissa.
 
Kuka muu sen väittäisi? Eikö ole jännä, miten voitkin sen näin näppärästi tuomita alehtelijaksi, varsinkin, kun et ole öykkäri.
en toki väitä valehtelijaksi ilman todisteita mutta olisihan paljon parempi jos joku muu olisi kertonut tuosta hänen nimissään tilatuista tavaroistaan eikö se olisi paljon uskottavampaa kuin että nyt itse kertoo tällaisesta vaikka tässä on juuri käynyt ilmi hänen kaksinaamaisuutensa.Meinaan että kannattaako nyt tässä tilanteessa näin alkuun uskoa juttuun sokeasti,vai skeptisesti.
 

Yhteistyössä