Twist Stepperistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmerinalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmerinalle

Jäsen
01.06.2007
399
0
16
Moi! Onko kukaan käyttänyt kyseistä laitetta oikeen vakkariin ja pidemmän aikaa ja onko siitä ollut hyötyä? Hain omani takasin siskolta lainasta kun TAAS on se aika että kiloja pitäisi saada pois, on alkanu herkut jälleen maistumaan! :( ostin vehkeen joskus vajaa pari vuotta sitten mutta silloin en kauaa sitä käyttänyt. Äsken poljin sitä Housea katellessa ja kyllä hiki tuli! Onko kukaan saanut senttejä/kiloja pois?

on.

3,5 kuukaudessa lähti 12cm pois takapuolesta. reisistäkin lähti.
Alussa polin 2x vartti päivässä kunnes tiivistin sen ½-1tuntia 1-2krta päivässä...

mä ostin viime syksynä..7kg tippunut ja vaatekoko pienentynyt..alotushetkellä kokoni oli 40 ja nyt mahtuu jo 36 vaatteet päälle. että ainakin kiinteyttää. eli 500 askelparia ku teet 10 min sisää niin antaa ainaki alkuunsa parhaan tuloksen. ja itse pidin lauantait kuntoiluvapaina ja silloin vaan sain syödä karkkia ja herkkuja. samoin illalla enää söin kevyesti..joko hedelmän tai vitalinea jugurtin.

Jepajee! Kylläpä tuli uutta intoa nää vastaukset luettuani! Taidankin tosissaan ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa polkemaan ens kesää ajatellen! =) Kaapissa ois muutama kiva vaate jotka olis kiva saada vielä joskus mahtumaan päälle! :/ Kiitos paljon vastauksista! :wave: Ja herkut jätän kauppaan!!

Mä just eilen tilasin Hobbyhallista tuommosen stepperin.. :) Ja mahtavaa ku kuuli täältä niin mahtavaa palautetta et se on auttanu tosi hyvin laihuttamisessa.. Ite oon kans 40 kokoa ja haluisin päästä ainaki 38..

Yhteistyössä