tuun hulluksi!!!

onko muilla sellasia ongelmia että puhut ihan mistä vaan tavallisesta asiasta niin ukon pitää väittää joka asiassa vastaan?! esim. jos sanot että onpa kiva ilma niin sieltä tulee että enpä nyt sanois kun sato vettä pari tuntii sitten, vaikka sillä hetkellä paistaa aurinko...!!! \|O \|O \|O !!!
hulluksi sen kanssa tulee!!! ja eilen ku ukko oli pelaamassa tietokoneella ja menin ottamaan kaulasta kiinni ni se vaa tiuskas että mitä asiaa sul nyt oikee on??!! ja älä häiritse ku pelaan!
oon nyt 31 vkolla raskaana ja ois kiva kun EES JOSKUS sillä ois aikaa mullekkii eikä tälle v-tun koneelle!!! :'(
välillä on ihan hyviä päiviä, mut tuntuu et nää "tiuskimispäivät" alkaa olla jo ihan jokapäiväsiä... :'( sit kun otan asian puheeksi, ni ukko sanoo että eikö oo parempi että se on kotona pelaamassa, ettei huitelis missää kaupungilla yms...? onhan se tietysti näinkii mutta... en tiiä... ehkä tää tästä... joskus...
ois vaan kiva saada välillä jonkuulaista huomioo tai kiitosta, koska mähän ne kaikki kotityöt suurimmaksi osaksi joudun tekemää ku herra ei pelaamiseltaan ehdi!!! ja näkisittepä minkänäkönen meiän tietokonepöytä on... kahvikuppeja miljoona ja karkkipapereita yms... nyt oon päättäny et en korjaa niitä, korjatkoo itte sit ku alkaa häiritsee... nyt ne on jo viikon tossa lojunu... ehkä se sit huomaa ku on kahvikupit lopussa... :p
mutta joo... mää lopetan nyt tän valituksen... mut kyllä taas helpotti purkaa paineitaa...!!! kiitos jos jaksoitte lukea!!!
hauskaa kesää kaikille, jos se sieltä vielä tulis...!!! B)
 
Joo mene vaan lakkoon tuon siivoamisen kanssa.
Vaikka ottaakin päähän ja olis vaikea elää kaiken roskan keskellä, niin se ehkä kannattaa. Tai ainakin näyttää, välittääkö mies sinusta ja ottaako asiakseen siivota tai edes puhua siivottomuudesta.
Olen kokeillut ja se selvitti miehelle aika hyvin, kuinka tärkeä olen tässä huushollissa ;)
 
mies
Kyllä tollasen ukon voi heittää menemään! Kyllä maailmassa on "hieman" parempiakin miehiä sinulle. Jos miehesi ei tee mitään kotitöitä niin tuskin lapsen hoitaminenkaan kiinnostaa tulevaisuudessa...
 
alannah
Nakkaa hiiteen tuollanen. Miehet ei maailmasta lopu! :)
Mun ex kihlattu muuttui täydelliseksi idiootiksi heti sen jälkeen ku tulin raskaaksi. Sen jälkeen hän piti mua pelkkänä piikana. Olkkarin puolelle hän meni oikein syömään ja söi sikamaisesti ja jätti tavarat siihen paikkaan. Jotta mulla olisi vaan tekemistä vaikka kui oon saanu siivottua. Sitte ku hän tulii asunnolle, menee vaan sohvalle makoileen ja kattelee vaan telkkaria ja melkeen käskee mun tuoda hänelle kahvinki. Aamulla saattoi lähtee jonnekkin jos ei ollu sitte töissä ja yöllä tuli sit kännissä. Ja esikosen syntymän jälkeen meno oli samanlaista. Vaikka kui teki tiukkaa eroamnen äitini takia, otin vaan itteäni niskasta kiinni ja lähin vekeen sieltä. Mutta syvät ikuiset, arvet se kyll muhun jätti. :ashamed:
 
Äiti-alokas85
Otan osaa tohon tietokoneaddiktiin.. Mun mies on kans kaiken aikaa kotona koneella. Mä pääsen tähän vaan sillon kun se on koulussa tai töissä. Oon yrittäny ajatella positiivisesti, tietokoneista on nimittäin tulossa hänelle ammatti. Onhan se hyvä että työt kiinnostaa, mutta kotona ois kyllä muutakin huomioitavaa.. (esim. minä, kotityöt voisin kyllä hoitaa itekkin jos vaan saisin enemmän huomiota..) Jos joskus palaa pinna, niin tee niinku minä: nalkutuksen ollessa hyödytöntä, vedä koneen piuhat irti seinästä! Tajuaa että oot tosissas. (ei kyllä ehkä toimi kaikilla...)
 
Pikku-Mirtzu
Voi surku, mua kyllä harmittaa sun puolesta.
Meillä ei tehonnu toi siivoomattomuus. Mies yhden päivän pesi pyykkiä, mitään muuta ei tapahtunut. Muuten en osaa neuvoa, kun meillä menee toisinpäin. Mä oon koneella, ja muhun ei saa koskea. Siis jos mies on kotona meidän kanssa ja vaavi on hereillä, niin oon katsonut parhaaks antaa miesten olla kahdestaan, vaan sota siitäkin meinas tulla.
Noh, se mun huolista. Koita vielä puhua. Tai jos on aina vaan koneella, niin laita s-postii.
Oisko sulla ketään ystävää/sukulaista kenen luokse voisit mennä? Jos olisit pari päivää edes muualla, sanoisit vaan ukolles että kun ei sua näytä kiinnostavan oonko paikalla, niin lähden pois ja takas tulen jos siltä tuntuu. No, ehkä toi on vähän radikaalia, mutta se vois avata silmät.
Tsemppiä ja jaksamista!
 

Yhteistyössä