TUULETTAA INNOISSSAAN, EN KIUSAKSI VAAN TSEMPATAKSENIMUITAKI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
YES!! Vihdoinkin. Nyt on 80 näkyvissä! =) Olen aloittanut itsekseni laihduttamisen.. en muista edes koska, mutta lähtöpaino oli 89 ja jotain. Luulin etten ikinä pääsis niin et vaan eka numero olis 80.

Mutta nyt tänäaamuna se oli. :attn: Voitte kuvitella mikä ilo. Nyt menee loput kevyesti! Tuntuu että kun tuo 80 on näkyvissä ni on jo heittämällä vain loput.

Nyt mietin kuitenkin, että lähteeköhän nämä kilot nyt jo liian nopeeta? :headwall: Nimittäin nyt on parin viikon verran lähtenyt noin 200grammaa per päivä. Se on kai jo liikaa? Mutta syön silti mielestäni ihan oikein(mukautellen painonvartijoiden pisteitä, kaloreita ja vähän omaa järkeä), vain muutoksena on se, että ehkä liikun nyt hiukan enemmän(jaksaa paremmin) ja syön enempi kasviksia, sillä niihin on tullut ihan itsestään hiipuen himo. ;)

Onnittelut myös sinulle! Tuohan on jo saavutus, mahtavaa! :hug:
Itse jos saan.. KUN saan vielä 5kiloa pois, nin olen tyytyväinen, mutta jos siitä vielä lähtee sen jälkeen 5kiloa ni hyvä. Paljos teikäläisellä on tavoite?

mäkin voisin tulla sun kans tuulettaan!!! =) =)

mulla lähtenyt vain viisi kiloa mutta mahduin tänään ekaa kertaa sellaisiin housuihin jotka ovat olleet päälläni viimmeksi joskus raskauden alussa :) =)
joten jippiii eikä ees purista!!!(ovat kyllä sellaiset jousto farkut) mut matkaa on kyllä vielä 10kg

joten onnea sulle ja onnea myös itselleni :flower: :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2005 klo 10:26 vieras kirjoitti:
Onnittelut myös sinulle! Tuohan on jo saavutus, mahtavaa! :hug:
Itse jos saan.. KUN saan vielä 5kiloa pois, nin olen tyytyväinen, mutta jos siitä vielä lähtee sen jälkeen 5kiloa ni hyvä. Paljos teikäläisellä on tavoite?

Aloittaessani painoin 83 nyt 65 pituutta 165 joten pyrin 59-61 kiloon.
Kyllä se tästä. Hitaasti mutta varmasti.

:hug: Onnittelut täältäkin!

Itse olen pudottanut 9½ viikossa 7,8 kiloa (aloituspaino 96,9 kg, nyt painoa on siis 89,1 kg!).
Viikko sitten tunnelmat oli katossaan, kun puntari näytti ekaa kertaa alle 90 kiloa! =)
Nyt on ihanaa, kun olen päässyt jo ihan eri kymmenelle kuin aloittaessani pisteiden laskemisen! :D

Tsemppiä kaikille pudottajille! :flower:

ONNITTELEN SIIS TEITÄ KAIKKIA NYT TASAPUOLISESTI. :attn: :flower: :flower: :flower: :flower:

Itselläni on nyt vaaka pompannut hiukan, kun eilen juhlistin tuota 80kiloa. Mutta nyt tuli HM. n kevätkuvasto, joten taas on uutta puhtia.. saa taas kuolata uusia pienempiä vaatteita ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2005 klo 10:52 vieras kirjoitti:
ONNITTELEN SIIS TEITÄ KAIKKIA NYT TASAPUOLISESTI. :attn: :flower: :flower: :flower: :flower:

Itselläni on nyt vaaka pompannut hiukan, kun eilen juhlistin tuota 80kiloa. Mutta nyt tuli HM. n kevätkuvasto, joten taas on uutta puhtia.. saa taas kuolata uusia pienempiä vaatteita ;)

Ei muuta kun tsemppiä. Kyllä minäkin lankean herkkuihin välillä, mutta sitten taas palaan ruotuun. :heart: :flower:

Yhteistyössä