Tutun mies on tinderissä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eihän se minulle kuulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eihän se minulle kuulu

Vieras
Selvisi tässä viikonlopun aikana että tutun mies on tinderissä. Ja kuten nimimerkissä lukee, eihän se minulle oikeestaan kuulu. Pisti vain ihmetyttämään kun heillä kuitenkin lähemmäs 10v yhdessäoloa takana ja 2 lastakin jo on. Ollaan tän naisen kanssa hyvän päivän tuttuja ja fbn perusteella yms heillä menee tosi hyvin. Miehen taas tunnen vuosien takaa ja jotenkin voisin jopa uskoakin hänestä tällaista. Ja ehkä tinderiä voi käyttää myös kavereiden etsimiseen? En tiedä kun en itse sitä käytä.. mutta, ei varmaan kuitenkaan kannata ottaa asiaa puheeksi?
 
Jotkut kai käyttävät sitä ihan muuten vaan tai haluavat vaan jutella tai kaveerata ihmisten kanssa - ainakin joidenkin naisetn olen kuullut etsivän sitä kautta kavereitakin. Vaikka suurimmaksi osaksi se toki on deittailua varten. Tosin luulisi, että jos olisi aikeissa pettää, ei tekisi sitä tuota kautta.
 

Similar threads

Yhteistyössä