P
Pike
Vieras
Siis JOKA kerta kun heitä näen, lapset kaivaa räkäsiä neniänsä ja maistelevat tuotokset, sekä rapsuttelevat takamuksiaan
Ollaan todella läheisiä lasten äidin kanssa, tavataan muutamia kertoja viikossa. Joskus ajattelin että tuo menee ohi, iän myötä, mutta ei loppua näy. Ongelma tuntuu olevan äidin asenteessakin, kieltää joskus lapsia ja puhuu siitä miten ärsyttävää se on hänestäkin. Mutta jos näkee itse teossa lapsensa niin tyyliin kysyy "Mitäs sieltä nenästä tänään löytyy? *hehheh* Lopetatko jooko?" Ihan kuin huumorilla ottais tollasen käytöksen.
On meilläkin lapset kaivaneet nenäänsä, mutta oikeesti on siitä kielletty ja saatu kitkettyä touhu suurimmaksi osaksi pois.
Mua vaan alkaa jo oksettaa ku oon niitten kanssa tekemisissä. Lapset sentään 6v ja 3v. Just olivat lapset meillä hoidossa ja isommalle huomautin takapuolen kaivelusta ainakin 4 kertaa tunnin aikana.
Voiko asiasta sanoa äidille?
On meilläkin lapset kaivaneet nenäänsä, mutta oikeesti on siitä kielletty ja saatu kitkettyä touhu suurimmaksi osaksi pois.
Mua vaan alkaa jo oksettaa ku oon niitten kanssa tekemisissä. Lapset sentään 6v ja 3v. Just olivat lapset meillä hoidossa ja isommalle huomautin takapuolen kaivelusta ainakin 4 kertaa tunnin aikana.
Voiko asiasta sanoa äidille?