Tutun lapset kaivaa aina nenäänsä ja kädet on housuissa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pike

Vieras
Siis JOKA kerta kun heitä näen, lapset kaivaa räkäsiä neniänsä ja maistelevat tuotokset, sekä rapsuttelevat takamuksiaan :o Ollaan todella läheisiä lasten äidin kanssa, tavataan muutamia kertoja viikossa. Joskus ajattelin että tuo menee ohi, iän myötä, mutta ei loppua näy. Ongelma tuntuu olevan äidin asenteessakin, kieltää joskus lapsia ja puhuu siitä miten ärsyttävää se on hänestäkin. Mutta jos näkee itse teossa lapsensa niin tyyliin kysyy "Mitäs sieltä nenästä tänään löytyy? *hehheh* Lopetatko jooko?" Ihan kuin huumorilla ottais tollasen käytöksen.

On meilläkin lapset kaivaneet nenäänsä, mutta oikeesti on siitä kielletty ja saatu kitkettyä touhu suurimmaksi osaksi pois.

Mua vaan alkaa jo oksettaa ku oon niitten kanssa tekemisissä. Lapset sentään 6v ja 3v. Just olivat lapset meillä hoidossa ja isommalle huomautin takapuolen kaivelusta ainakin 4 kertaa tunnin aikana.

Voiko asiasta sanoa äidille?

No kutiseeko se pylly jos sitä pitää kaivella? Kannattais ehkä rasvata,suosittele vaikka bebanthenia.Nenästä en tiiä,kait se on vaan tapa,niinkuin joillakin kynsien pureskelu ja mulla otsellä kuivien nahkojen repiminen sormenpäistä... =/

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Kihomadot tarttuu kivasti..

Kihomatoja ei kuulemma ole. Lapsella etenkin pojalla on kuulemma vain sellanen tapa, äiti sanonut. Tyttökin kyllä tekee sitä, mutta vähemmän. Pojalla voi olla etupuolellakin kädet.

Kerran olin kylässä niin poika oli vaihtamassa päivävaatteita ja alushousuillaan meni olkaarin matolla pyllistelemään (kaikkien meidän edessä) ja kosketteli suoraan peräaukkoaan :x

Siis oikeesti mukava äiti-kaveri olis, mut en kestä tollasta enää, oksettaaa...

Yhteistyössä