Tutuilta tuli samanlainen hääkutsu kuin meillä oli :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin otettu, jos joku piti meidän hääkutsusta niin paljon että haluaa käyttää samaa ideaa. En ole nähnyt kenenkään kutsuissa samanlaista väriyhdistelmää, mutta mua ei haittaisi saada postilaatikkooni sellaista, olisi ainakin mun mielestä kauniin värinen ;)

En tiedä mitä ajattelisin, jos näkisin täydellisen kopion; tein itse mm. leimasimet meidän hääkutsuja varten ja käytin niissä itse maalaamaani kuvaa, ainoa valmis juttu oli paperit ja kirjaintarrat. Varmaan pyytäisin tekijänoikeuspalkkiota :D

Ei muuta kuin patentoimaan omat haääkutsut, teemat, ruokalistat ja muut niin ei vaan vahingossakaan kellekään tuu samanlaisia =)

Onneks ei järjestetty häitä - kamala olis ollu ressata meneekö värit ja teemat ja musiikit ja ruuat jonkun toisen juhlien kanssa yhteen vai ei. Ettei vaan tuu kopioitua

Mutta miks musta tuntuu että olen ollut kymmenissä samanlaisissa häissä? Ok, toisissa kortti ollut vaalea pinkki, toisissa tummempi, kolmasissa shamppanjan värinen ja neljänsissä vihreä. Mitä väliä?? Sama kaava toistunut kaikissa juhlissa, pienin nyanssieroin. Näin näen juhlat juhlian kantilta. Ja tottakai morsiammelle kehutaan häitä, onhan se päivän selvää, toisen suuri ja tärkeä päivä.