tuttipullot/tutit/pesuaineet? Help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja -82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja -82

Vieras
Kertokaa viisaammat: onko tuttipullo ja tuttimerkeissä paljon eroa? Eilen olisin heinäkuussa syntyvälle vauvalle ostanut valmiiksi tuttipullon ja tutteja, mutta meni sitten sormi suuhun, kun vaihtoehtoja oli niin paljon. Ensinnäkin luin jostain mainoksesta että "Nuk" merkki olisi siitä hyvä ettei siinä muka mene ilmaa suuhun juodessa. onkohan mitää perää että olis sen parempi kuin muutkaan merkit? entä materiaali, kun niitäkin oli luonnonkumia ja oisko ollu silikonia, että onko eroa mitä materiaalia kannattais käyttää? Sitten noista kylpyöljyistä/pesuaineista tms. kun niitäkin tuntuu löytyvän vaikka mitä sorttia. Mikä on tarpeellista ainetta kun vauvaa kylvettää? Käytetäänkö jotain pesuainetta/kylpyöljyä vastasyntyneelle? vai riittääkö pelkkä vesi? kiitos jo etukäteen!

Osta yksi perustutti ja -pullo alkuun. Pienintä kokoa. Jos luet paketin takaa tarkemmin, muistaakseni sielläkin lukee, että ensitutiksi suositellaan silikonisia. Vai oliko se kumminkin toisin päin? No, lue sieltä. Ja jotkuthan on luonnonkumille allergisia.

Kauheesti ei kannata ostaa varastoon. Kaikki vauvat kun ei välttämättä huoli tuttia tai pulloa ollenkaan. Ehdit ostaa lisää vaavin syntymän jälkeen. Pienet vauvat suositellaan pesemään pelkällä vedellä tai sit voi tipan kylpyöljyä laittaa mukaan, sellasta tuli ainakin meille näytteenä synnäriltä.

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja -82:
Kertokaa viisaammat: onko tuttipullo ja tuttimerkeissä paljon eroa? Eilen olisin heinäkuussa syntyvälle vauvalle ostanut valmiiksi tuttipullon ja tutteja, mutta meni sitten sormi suuhun, kun vaihtoehtoja oli niin paljon. Ensinnäkin luin jostain mainoksesta että "Nuk" merkki olisi siitä hyvä ettei siinä muka mene ilmaa suuhun juodessa. onkohan mitää perää että olis sen parempi kuin muutkaan merkit? entä materiaali, kun niitäkin oli luonnonkumia ja oisko ollu silikonia, että onko eroa mitä materiaalia kannattais käyttää? Sitten noista kylpyöljyistä/pesuaineista tms. kun niitäkin tuntuu löytyvän vaikka mitä sorttia. Mikä on tarpeellista ainetta kun vauvaa kylvettää? Käytetäänkö jotain pesuainetta/kylpyöljyä vastasyntyneelle? vai riittääkö pelkkä vesi? kiitos jo etukäteen!

no nukin pullot ja tutit on hyviä mutta ainu pullot on meillä ollut käytössä, ite en tykkää niistä nukin luonnonkiumi tuteista menee oudon värisiksi käytössä. Meillä suositaan silikoni tutteja.

Vauvalle kylpyöljyä mä olen käyttänyt vaan jos iho on ollut kuiva, muuten olen pessyt ihan pelkällä vedellä .

meillä käytetään ainu merkkisiä pulloja ja silikoni tuttiosia..
ja olen tullut siihen tuloseen et se on se vauva joka sanoo minkälaisia ostat.... siis oikeesti, meillä kun kaikki ei kelvannu.. piti ostaa erilaisia ja kattoo mikä kävi.. .pesunestettä olen käyttäny kylvyssä ihan vaan pari tippaa... muistaakseni natusan merkkisiä -ei kuivat ihoa!

Yhteistyössä