Tuttipulloje ja tuttien keittäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli onko turhaa tässä vaiheessa jo keittää kaupasta ostetut tuttipullot ja tutit kun rv35+4? Vai kannattaako lähempänä LA:ta vasta pullot keittää..tarkoitus olisi säilyttää pulloja ja tutteja kannellisessa laatikossa jonne ei pääse pöly yms muut liat. Jos nyt jo keitän pullot niin kerkeääkö ne"likaantua"laatikossa ja joudunko tekee homman uusiks ku pikkunen on jo syntyny?

Voit keittää ne jo valmiiksi, ja laittaa laatikkoon odottaa, mut oikeesti ne ehtii kyl keittä kotiin tultuakin. Ja mies voi keittää vaikka yhdet valmiiksi sinä akana kun sinä olet sairaalassa, ja keität itse loput kotiuduttuasi.

Joo täällä ollaan vähä turhan innokkaana :ashamed: mutta kun ei oo nyt muutakaan tekemistä niin aattelin jos vaikka joutessani nuo pullotkin jo keittäs =) oon tämmönen "sen minkä voit tehdä tänää älä jätä huomiselle" tapaus..tänää on jo pitäny vaikka mitä muutakin "ylimäärästä"väsätä vaikka kiire ei olis.

Alkuperäinen kirjoittaja Lizde:
Mitä jos imettäisit etkä hommaisi pulloja ollenkaan.. Ei tarviis huolehtia keittämisestä.

Tottakai tarkotus on imettää, mutta sit jos sitä pulloo tarvii ni miulle on helpompaa et se pullo myös löytyy heti sieltä kaapista eikä kaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
Mitä jos imettäisit etkä hommaisi pulloja ollenkaan.. Ei tarviis huolehtia keittämisestä.

Tottakai tarkotus on imettää, mutta sit jos sitä pulloo tarvii ni miulle on helpompaa et se pullo myös löytyy heti sieltä kaapista eikä kaupasta.

No etpä sä silti tarvii montaa.. jos kaksi on varalla kotona niin pärjää vallan mainiosti.

No etpä sä silti tarvii montaa.. jos kaksi on varalla kotona niin pärjää vallan mainiosti.

Joo ei tuolla kaapissa kymmentä pulloo ookkaan =) muutama vaan + pari tuttia

samaa mieltä et kyl sielä kaapissa voi jokunen pullo varulta olla jos niitä sattuu tarviin kun koskaan ei tiedä :)

Mä ostin semmosen höyrysterilointivekottimen, ni ei tarvi keitellä :D Ja minä ainakin etukäteen steriloin kaikki pullot ja tutit.. Tässä vielä linkki siihen laitteeseen: http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1096