Peesaan, uskomattoman ilkeitä ja agressiivisia vastauksia. Minäkin harvoin käyn täällä ja nyt täytyy todeta, että hyvä niin!Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 15:11 harvoin vieraileva kirjoitti:Käyn harvakseltaan lukemassa näitä keskusteluja täällä, joten en tiedä minkälainen ilmapiiri täällä yleensä on mutta nyt jostain syystä on eteeni tullut monia keskusteluja, joissa ei ihmiset osaa vastata asiallisesti ap:n kysymykseen tai eivät ylipäätään osaa vastata edes siihen MITÄ kysytään. Erittäin huvittavaa. Täytyy päivitellä vaan kuinka tyhmä olet kun edes sitä mietit ym. Jos jollekin asia on epävarma, eikö ole parasta, että kysyy vaikka esim täältä ja saa siihen asiallisen vastauksen ja toimii siitä hyvästä oikein. Kun että saisit haukut niskaan kun edes tulee kysymään. Käsittämätöntä! Tuntuu, että eka sivulla oli monta alotusta, jossa ihmiset eivät osaa kommentoida!!!!! Jonkin verran olen myös lukenut Vauva-lehden keskusteluja. Jotenkin sieltä on jäänyt parempi mieli niistä ketjuista...
Mutta minun vastaus on, laittaisin myös tutin roskiin ja ostaisin ensitilassa uuden.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 15:11 harvoin vieraileva kirjoitti:Käyn harvakseltaan lukemassa näitä keskusteluja täällä, joten en tiedä minkälainen ilmapiiri täällä yleensä on mutta nyt jostain syystä on eteeni tullut monia keskusteluja, joissa ei ihmiset osaa vastata asiallisesti ap:n kysymykseen tai eivät ylipäätään osaa vastata edes siihen MITÄ kysytään. Erittäin huvittavaa. Täytyy päivitellä vaan kuinka tyhmä olet kun edes sitä mietit ym. Jos jollekin asia on epävarma, eikö ole parasta, että kysyy vaikka esim täältä ja saa siihen asiallisen vastauksen ja toimii siitä hyvästä oikein. Kun että saisit haukut niskaan kun edes tulee kysymään. Käsittämätöntä! Tuntuu, että eka sivulla oli monta alotusta, jossa ihmiset eivät osaa kommentoida!!!!! Jonkin verran olen myös lukenut Vauva-lehden keskusteluja. Jotenkin sieltä on jäänyt parempi mieli niistä ketjuista...
Mutta minun vastaus on, laittaisin myös tutin roskiin ja ostaisin ensitilassa uuden.
Kysehän ei ollutkaan siitä, mitä ap tekisi tai ei tekisi vaan siitä miten vastaukset tuodaan esille!! Kenellä on oikeus sanoa, oletko tyhmä tms? Kukaan ei ole tyhmä mutta joku voi toimia tyhmästi. Tässä tapauksessa ap ei edes ollut vielä laittanut tuttia lapselleen suuhun vaan kysyy VOIKO niin tehdä. Jos toisilla on selvä kanta asiaan, miksi ei voi vastata asiallisesti, että ei kannata laittaa...Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 16:37 Kirsikka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 15:11 harvoin vieraileva kirjoitti:Käyn harvakseltaan lukemassa näitä keskusteluja täällä, joten en tiedä minkälainen ilmapiiri täällä yleensä on mutta nyt jostain syystä on eteeni tullut monia keskusteluja, joissa ei ihmiset osaa vastata asiallisesti ap:n kysymykseen tai eivät ylipäätään osaa vastata edes siihen MITÄ kysytään. Erittäin huvittavaa. Täytyy päivitellä vaan kuinka tyhmä olet kun edes sitä mietit ym. Jos jollekin asia on epävarma, eikö ole parasta, että kysyy vaikka esim täältä ja saa siihen asiallisen vastauksen ja toimii siitä hyvästä oikein. Kun että saisit haukut niskaan kun edes tulee kysymään. Käsittämätöntä! Tuntuu, että eka sivulla oli monta alotusta, jossa ihmiset eivät osaa kommentoida!!!!! Jonkin verran olen myös lukenut Vauva-lehden keskusteluja. Jotenkin sieltä on jäänyt parempi mieli niistä ketjuista...
Tässä varmaan viitataan mun vastaukseeni mitä ilmeisemmin. No musta on oikeasti idioottimaista kysyä tälläistä, mahtaisiko ap itse lyödä suuhunsa esim. tikkarin joka on ollu pesukoneessa tai käyttää huulirasvaa joka on pyöriny pari rinkiä koneessa? Tuskin, joten miksi ihmeessä antaa pienelle pesuaineella maustettu tutti. Tai jos noita yllä mainittuja harrastaa itse, niin siitä vaan sitte lapsellekin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 13:46 Johanna kirjoitti:Pesin tutin vahingossa pyykkien joukossa..
Onko se nyt käyttökelvoton?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel