tutti jäi

toissa päivänä pois meitin pojalta =)
sanoin hänelle et isot miehet ei tuttia syö, veisitkö sen roskiin?
poju vaan virnuili eka tutti suussa, kohta hän sit meni vessaan ja nakkas tutin roskiin.
älyttömiä tutin kaipuu huutojakaan ei ole tullu, flunssan pirulainen iski vaan samaan syssyyn. Lähinnä vaan tukkoisuuttansa itkeny. Poju on nyt 1v 7kk...
nyt on enää tytöllä tutti, mut hän onki vasta 3kk... :D

poipoi
meillä kävi täysin sama juttu viikko sitten! Hetken mielijohteestä kysäisin pojalta 1v 8kk että pitäisköhän toi tutti viedä roskiin? Poitsu nyökkäs ja vei imukkeet pois. Ja se siitä! Tosin täällä on nukkumaanmeno hirmu vaikeeta, ja yöllä heräillään. En kyllä tiedä johtuuko se tutista vai tuleeko lisää hampaita! Välillä poika kyllä itkee tutin perään ja olen miettinyt että olisiko pitänyt odottaa vielä. En kyllä anna tuttia enää takaisin.

äi-titi
meilläkin on jäänyt tutti pois =)
poika on 1v 2kk eikä ole edes kaipaillut sitä. Laitoin vaan yhtenä päivänä tutit pois näkösältä eikä niille ole sittemmin ollut tarvetta kuin parina yönä. Viikon on kuitenkin jo nukkunutkin ilman tuttia eikä edes herää yöllä.
Yllättävän helppoa. Luulin että sen takia joutuu käymään pitkiä taisteluja :)

archie
Juu meilläkin jäi, lue; kuopus vierotettiin, tutista samanikäsena. Minä vaan leikkasin aina tutin imuosasta palasen pois kunnes oli vaan nysä jäljellä. Vähän likka ihmetteli et kun tutti "pipi" mutta ihmeen helposti kyllä vierottui, oisko mennyt viikon verran kun tutti oli kokonaan unohtunut ja sen nysänkin viskasin roskiin kun ei enää näyttänyt sitä kaipaavan.

meidän tyttö jätti tutin syönnin itse kun oli 1 v 3 kk. yksi ilta isi vei illalla nukkumaan, mutta ei löytänyt tuttia. huomasi sitten kesken tutin etsinnän, että tyttö oli nukahtanut ilman. tutti jäi niille teilleen hukkaan (ja löytyi vasta puolen vuoden päästä) eikä tyttö kysellyt kertaakaan sen perään.

Yhteistyössä