Tuttelista valkovenäläisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zowie Bowie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Zowie Bowie

Uusi jäsen
10.11.2004
91
0
0
Kysyisin tällasta...

Olen voittopuolisesti mielestäni rehellinen ihminen, mutta joskus kun on rahat oikein tiukoilla, on pakko antaa omatuntonsa vähän venyä.

Meidän lähikauppa on Sale, ja siellä on töissä yks sellainen Birgitta. Se on tosi ruma ja tyhmä. (Ja vaikkei ihmisiä sais ulkonäön perusteella haukkuakaan niin se on myöskin läski).

Joskus kun olen vaunujen kanssa kaupassa ja se Birgitta on yksin töissä aamulla,
näpistän aina silloin tällöin jotain. Mä tiiän että tämä on jonkun mielestä väärin, mutta jos mä laittaisin kaikki rahat vain välttämättömään, niin mun pitäis lopettaa röökin poltto kokonaan, puhumattakaan siitä, että tykkään ottaa päivisin sidukan tai pari. En siis todellakaan ole humalassa lapsen kanssa, mutta pitää hermo paremmin kun ottaa vähän. Mummo sanoo aina hauskasti että: lääkkeeks!

Se ei koskaan epäile mitään, siis se Salen ämmä, ja laitan aika usein sellaisen lavallisen tai kaksi tuttelia vaunujen alle. Se on todella varma keino. Ei siis voi jäädä kiinni.

Nyt se on ollut tosi usein töissä ja mulla on menossa täydestä pakkauksesta tuttelit vanhaksi, eli parasta ennen päiväys on maanantaille 13.10. Mulla on avattuakin jäljellä melkein puolilaatikkoa, ja vaikka mä syöttäisin tuolle äpärälle sitä suoraan ämpäristä niin en saa mitenkään kaikkia kulumaan.

Meille on tulossa vieraita viikonloppuna, ja mun pitäis tarjota juotavaa. Mä soitin tänään mun sossulle ja se pyytää taas jotain ihme papereita lisää, eikä mun toimeentulotuki ehdi millään perjantaiksi. Mun yhden kaverin mies myy pontikkaa, ja ostan siltä aina joskus sitä, koska se on halpaa eikä oo edes pahaa jos lantraa oikein.
(Siks toiseks se myy sitä velaksi, ja on kerran antanut mulle melkein satasen viinavelat anteeksi kun otin siltä käteen...)

Niin siis mä ajattelin että voisikohan noista tutteleista tehdä drinksuja? Valkovenäläisiä siis ajattelin? Periaatteessahan toi on maitoa / korviketta, mutta meneeköhän se jotenkin pirtelöksi? Voikohan siihen laittaa jäitä?

Onko kukaan kokeillut ikinä mitään vastaavaa? Mulla ei ois nyt todellakaan varaa epäonnistua. Jos mä pilaan ton "ponanzan" jotenkin, niin koko viikonloppu menee ihan pilalle.

:xmas:

Yhteistyössä