Tutteli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Kauankohan tutteli säilyy pullossa huoneen lämmössä? Siis kun avattu tetra säilyy jääkaapissa vuorokauden niin uskallanko esim illalla laittaa tuttelin valmiiksi pulloon jos tyttö luultavammin herää 5-6tunnin päästä syömään, ja juo siis mielellään ihan huoneenlämpöistä maitoa? Tähän asti on ollut tetra ja pullo yöpöydällä, säästäisin siinä sen muutaman sekunnin ja tyttö ei kerkeäisi kunnolla piristyä kaataessani maito pulloon..

Jostain joskus luin et säilyy 4h. Itse olen aina pitänyt rajana 2h. Jos neiti juo kerran huoneenlämpöistä niin mikset voi ottaa avaamatonta purkkia siihen yöpöydälle ja siitä sitten kaataa pulloon kun herää? Olisi ainakin tuoretta.

hei muuten äippä,sä taidat käyttää nyt mun toista nikkiäni(sitä millä oon aina harmaana)? mut ei hätää melkein kaikkihan me äippiä täällä ollaan,muut ei vaan sitä tääl oo käyttäny! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Sorryyyyyyyyyyy...........meillä kun käytetään kotona jatkuvasti sanaa äippä....mut yritän jatkossa olla luova, oon mä kirjautuneena ihan toisen niminen...

Yhteistyössä