Tuttavani (kohta entinen) uhkaa tehdä meistä ilmoituksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen kaveri

Vieras
En edes tullut ajatelleeksi jos lapsi koti oloissa nousee ruokapöydästä että hänelle heti pitäisi vaihtaa puhdas paita etenkin jos ei olla enään mihinkään menossa lapsi kuulemma kulkee likaisissa vaatteissa ja se ei ole hyväksi :(
Samoi meillä on lapsi siinä iässä että piirtäminen kiinnostaa ja on jokusen seinän kerennyt piirtää mustekynällä sotkuiseksi vaikka kuinka koetan vahtia ja on muutaman hassun tapetin palankin saanut revittyä jotka jo kyllä valmiiksi repsotti kun tähän muutettiin on kuulemma vahtimisen ja kurin puute :(
Kyseinen tuttava uhkailee tuon takia tehdä meistä ls ilmon kun asunto näyttää noiden seinien takia kamalalta ja muutaman kerran ne vaatteet on olleet likaiset.
Voiko oikeasti tämmöisestä tehdä ilmon vai pelkäänkö nyt turhaan :(
Tuttavani on itse esikoista odottava ja kova nykyään puuttumaan joka asiaan ja ennen en ole välittänyt mutta nyt menee jo yli!

Ouh jes :D Onko tämä totta vai höpötätkö vain lämpimäksesi tämmöistä... :D
Minun 1v5 kk.n taapero piirsi tapettiseinään mustekynällä komeat piirustukset.. tuleeko nyt joku sossutantta hakemaan lapsen pois :D

Mitä nyt itse ajattelisit asiasta? Varmaan ilmoitus otetaan vastaan ja kerätään tiedot 'lapsella ollut ruokatahrainen paita päällään ruokailun jälkeen' sekä 'lapsi on piirtänyt kynällä seinään', mutta mihin toimenpiteisiin noiden syiden vuoksi luulet ryhdyttävän? Eiköhän noilla perusteilla aika monesta perheestä tule sitten suoraan lastensuojelun asiakkaita... Ellei sitten ole jotain muuta mitä tarina ei tässä yhteydessä kerro...

Ilmotuksen voi tehdä vaikka minkälaisesta asiasta. Se on sitten eri asia miten sossu siihen reagoi. Eiköhän tuo ole ihan normaalia, että lapsilla on joskus likaset vaatteet päällä ja heti kun silmä välttää saattavat jopa seinäänkin piirtää. Ihan turhaan pelkäät

Tuttavani kovasti vain vakuutteli että jokaisen ilmon ne tarkistaa ja saa meille tulla en salaa mitään mutta tuntuu pahalta jos toisella hormoonit noin hyrrää ja siksi menee ystävyys en minä kaikkia paskaa jaksa vaikka itse luomuna omani sainkin

Kyseinen kaveritai tuttava valitteli kuina hänellä on juuri mennyt sukset ristiin myös lapsuudenystävänsä kanssa kun oli häntä ystävällisesti vain neuvonut joten se varmaan kertonee jotain tuttavani hormooni kierroksista

anna sen kaverin tai tuttavan tai mikä nyt lie, tehdä se ilmoitus jos niin kovin ahdistaa, tekee itsestään vain naurunalaisenja saattaa saada osakseen sanomista turhasta ilmoituksesta. tekee se ihminen hallaa vain itselleen, ei sulle

Tuttavani kovasti vain vakuutteli että jokaisen ilmon ne tarkistaa ja saa meille tulla en salaa mitään mutta tuntuu pahalta jos toisella hormoonit noin hyrrää ja siksi menee ystävyys en minä kaikkia paskaa jaksa vaikka itse luomuna omani sainkin

Jumatsyykeli, kun on pitkä lause :D Miten tämän maan peruskoulun pakollisella oppimäärällä voi välttyä oppimasta edes alkeellisimpia kirjoitusoppeja?

Pitäisköhän mun tehdä jonnekin ilmoitus lapsen hoitopaikasta kun sielläkin pidetään lapsia vaatteissa, joissa voi olla ruokailun jälkeen ruokatahroja?? :O :D

Tän on pakko olla provo :D Mutta jos totta niin en kyllä päästäisi kotiini enää tuollaista hörhöä! Ei ne raskaushormoonit ole mikään syy tuollaiseen käytökseen.. Ja jos ilmoituksen tekisi niin ihan varmasti tekisin kostoilmoituksen parin vuoden päästä jostain ihan yhtä tyhmästä asiasta. Nih! :D

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";26081249]Pitäisköhän mun tehdä jonnekin ilmoitus lapsen hoitopaikasta kun sielläkin pidetään lapsia vaatteissa, joissa voi olla ruokailun jälkeen ruokatahroja?? :O :D
:D[/QUOTE]

Pakko nyt sitten varmaan soittaa meidänkin lasten päiväkodista... poika tulee usein kotiin paita tapakerin päällä. Etupuoli on käännetty taakse ja siinä lounaan rippeet. Puseron takapuoli on kotiin tullessa edessä ja siinä on välipalatahrat.

Vaihtovaatteita kyllä on repussa aika reilusti ettei siitäkään ole kiinni etteikö olisi puhtaita mistä laittaa :)

Yhteistyössä