tuttavamiehen omituinen kommentti, arvioikaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
keskustelin erään tuttavamiehen kanssa netissä. kesken keskustelun vauva kuitenkin heräsi ja totesin miehelle lähteväni ruokkimaan vauvan. mies totesi tähän että "haha, kateeksi käy vauvaasi".

onko tämä ihan yleinenkin sananparsi/kohteliaisuus/heitto vai miksi minun korvaani tuo kuulosti jotenkin todella omituiselta?!

riippuu siitä millainen huumori teidän ystävä piirissä on.. meillä muutaman ystävän kans vois tuollaisen kommentin heittää eikä se tarkoittas sen enempää tai et siitä kukaan tulis mustasukkaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
keskustelin erään tuttavamiehen kanssa netissä. kesken keskustelun vauva kuitenkin heräsi ja totesin miehelle lähteväni ruokkimaan vauvan. mies totesi tähän että "haha, kateeksi käy vauvaasi".

onko tämä ihan yleinenkin sananparsi/kohteliaisuus/heitto vai miksi minun korvaani tuo kuulosti jotenkin todella omituiselta?!

Jos hän on tulkinnyt chattailysi kiinnostukseksi...haluaisi siis olla rinnallasi, kirjaimellisesti :). Yök kuitenkin kommentille.

En ole ap, mutta kyllä mä pitäisin todella omituisena tuollaista lausetta kenen tahansa muun kuin mieheni suusta kuultuna. Ei mun mielestä tuttavilla (tai ylipäätään muilla kuin miehelläni) ole asiaa vihjailla eroottissävyisesti, siinä mennään sopivan käytöksen rajojen yli.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:
En ole ap, mutta kyllä mä pitäisin todella omituisena tuollaista lausetta kenen tahansa muun kuin mieheni suusta kuultuna. Ei mun mielestä tuttavilla (tai ylipäätään muilla kuin miehelläni) ole asiaa vihjailla eroottissävyisesti, siinä mennään sopivan käytöksen rajojen yli.

omaan kyllä erittäin hyvän ja joustavan huumorintajun, pieni flirttikään ei minua pelästytä. mutta tuon sävyisen kommentin liittäminen pieneen vauvaan ja tuoreeseen äitiin tuntuu jopa... no perverssiltä! mahdankohan hieman ylireagoida.

tämän miehen kanssa olemme tuttavia, harrastuspiireistä. melko paljon pidämme yhteyttä ja hän on oikein mukava tyyppi. ei tuo kommentti tule minun puolestani väleihimme vaikuttamaan mutta täytyy sanoa että jäin kyllä hieman monttu auki ja miettimään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gwenhwyfar:

omaan kyllä erittäin hyvän ja joustavan huumorintajun, pieni flirttikään ei minua pelästytä. mutta tuon sävyisen kommentin liittäminen pieneen vauvaan ja tuoreeseen äitiin tuntuu jopa... no perverssiltä! mahdankohan hieman ylireagoida.

Minä en hyväksyisi tuollaista kommenttia edes mieheltäni. Eikä hänelle tulisi mieleenkään moista heittääkään. Meistä imetyksellä ei ole mitään tekemistä erotiikan kanssa ja minustakin kommentti tuntuu vain yököttävälle. Mieheni kyllä rakasti maitotäysiä rintojani ja tykkäsi niitä hellästi silitellä. Mutta sanat joita rinnoilleni tuollaisissa tilanteissa on suotu, olivat tyyliin: maailman ihanin vaimoni ruokkii omilla rinnoillaan lapsemme. Minä rakastin ja rakastan imetystä eikä miehen asenne ainakaan heikentänyt motivaatiota.

Mutta voi tosiaan olla, että kaveri ei vaan oikein osannut reagoida asiaan.

Mitäpä tuosta kummempia ajattelemaan, hyvinkin normaali heitto mieheltä. Ihan huumorimielellä varmaan sanoi, varsinkin jos olette netissä chattailleet ja yhtään on kipinää puolin tai toisin. Ei kannata kaikista sanomisista ja äänenpainoista lähteä aina analysoimaan niitä syvimpiä olemuksia.

Ehkä se mies tarkoitti vaan että käy kateeksi siinä mielessä, että olisi kiva että joku kiikuttaisi ruokaa eteen jos itse vähän inahtaisi että on nälkä, tuskin se mitään tissijuttuja ajatteli..

Olisin äitinä ja siinä hormonaalisessa tilassa ollut varmaan todella loukkaantunut. En ehkä niinkään itseni kuin vauvan puolesta. Minusta on iljettävää liittää vauvan ruokkimiseen mitään eroottista latausta. Jotkuthan näin tekevät, mutta kyllä siinä mielihyvä on jotain aivan muuta kuin eroottista saati seksuaalista.

Ehkä voisit ap ottaa asian tuttusi kanssa puheeksi. Jos kerran on niin hyvä tuttava ja mahtava tyyppi. Ei jäisi tämä asia mieltäsi painamaan - ja ehkä mieskään ei tullut edes ajatelleksi, mitä sanoi.

Yhteistyössä