P
peloissaan
Vieras
hänen mies soitti just äsken miehelleni ja kysyi voidaanko ottaa heidän lapset meille yöksi. Vaimo vietiin just sairaalaan ja epäillään istukan irtoamista. Toivokaa minun kanssa et äiti ja lapsi selviää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Olikos pitkä matka sairaalaan? Toki toivotaan täällä parasta.
Mulla on aikoinaan istukka osittain irronnut ja jo siitä tulee aivan valtava veritulva, luulin lapsivedeksi kun rupeskin tulemaan verta. Tuossa tilanteessa silti lapsen sydänäänet löytyivät ja kiirellinen sektio riitti. :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Te joilta on istukka irronnut tiedättekö syytä miksi niin on käynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Te joilta on istukka irronnut tiedättekö syytä miksi niin on käynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Olikos pitkä matka sairaalaan? Toki toivotaan täällä parasta.
Mulla on aikoinaan istukka osittain irronnut ja jo siitä tulee aivan valtava veritulva, luulin lapsivedeksi kun rupeskin tulemaan verta. Tuossa tilanteessa silti lapsen sydänäänet löytyivät ja kiirellinen sektio riitti. :hug: :hug:
sairaan kovat kivut tulleet, ensin tullut lanssi ja sit tullut toinen jossa ollut lääkäri. Sairaalaan on heiltä joku 40 km
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Olikos pitkä matka sairaalaan? Toki toivotaan täällä parasta.
sairaan kovat kivut tulleet, ensin tullut lanssi ja sit tullut toinen jossa ollut lääkäri. Sairaalaan on heiltä joku 40 km
Jos se istukka on irronnut kokonaan, ei vauvalla ole mitään mahiksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Olikos pitkä matka sairaalaan? Toki toivotaan täällä parasta.
Ihanaa kun ihmiset on positiivisia, olisitko säkin voinut jättää viestisi vaikka kokonaan kirjoittamatta?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Olikos pitkä matka sairaalaan? Toki toivotaan täällä parasta.
Ihanaa kun ihmiset on positiivisia, olisitko säkin voinut jättää viestisi vaikka kokonaan kirjoittamatta?!![]()
Tykkäsit tai et, se on fakta. Mutta ei se sitä tarkoita ettenkö toivoisi lapsen ja äidin parasta, tottakai toivon! Peukut on ylöspäin. Kun istukka on irti, aikaa lapsen ulossaantiin on max 10 minuuttia. Tuo 40km:n matka sairaalaan on istukan irrottua kokonaan liian pitkä. Niin se vain on.