H
Huoli
Vieras
Onlen tässä miettinyt heidän tilannettaan. 3 lasta, 7v, 2v ja vauva. Mies käy töissä harvakseltaan ja äiti on lasten kanssa kotona. Vanhin tietty koulussa. Heillä tuntuu olevan jonkunlainen ongelma alkohonlin kanssa, sitä tuntuu virtaavan päivästä riippumatta molemmilla, äiti on jopa sanonut että hänellä olisi alkoholiongelma (ei minulle). Säälittää kyllä lapset ihan suunnattomasti, koska riitojahan syntyy entistä enemmän alkoholinvaikutuksen alaisena. Äiti on valittanut että lapset nukkuu huonosti, epäilempä että sekin voi osa syynä olla kun he ryypiskelevät illasta toiseen!
Äiti käyrttää myös jotain mieliala lääkkeitä ja saattaa ottaa lapset ja häipyä millojn vain mihin vain!! Isäkin osaa ottaa ja lähteä jolloin äiti hädissään soittelee keskellä yötä tuttavat läpi onko miestä näkynyt. Tuttavat ja tuttavan tuttavat tuovat heille juomista pyydettäessä ja se on lähes päivittäistä. Pitäisikö puuttua. Heille on itse ihan turha mennä puhumaan koska ivät ota asiaa minään. Huolettaa lapset!
Äiti käyrttää myös jotain mieliala lääkkeitä ja saattaa ottaa lapset ja häipyä millojn vain mihin vain!! Isäkin osaa ottaa ja lähteä jolloin äiti hädissään soittelee keskellä yötä tuttavat läpi onko miestä näkynyt. Tuttavat ja tuttavan tuttavat tuovat heille juomista pyydettäessä ja se on lähes päivittäistä. Pitäisikö puuttua. Heille on itse ihan turha mennä puhumaan koska ivät ota asiaa minään. Huolettaa lapset!