Tuttava hankkiutui raskaaksi salaa mieheltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Nainen kertoi itse että jätti pillerit syömättä. Kävivät jopa baarissa jotta naisella olisi syy voida pahoin ja oksentaa. Miehelle on sitten sanonut että nyt kävi vahinko,ilmeisesti pilleri ei ole imeytynyt oksentamisen takia ja aborttia ei voi tehdä koska mielenterveys ei kestä.
En tiedä miten suhtautua vaikka asia ei minulle kuulu. Mies on mieheni hyvä ystävä enkä voi edes miehelleni kertoa asiasta koska hän heti kertoo jutun eteenpäin.
Minusta tuo on melko törkeä huijaus,kun on tahallaan hankkiuduttu raskaaksi vaikka mies ei halunnut lisää lapsia. Varmasti mies kuitenkin rakastaa lasta mutti silti.

Oli pakko kertoa jonnekin kun en voi kotona puhua.

Näitä valitettavasti riittää...
Ja noita typeriä sinkkuja jotka haluavat lapsen ja huijaavat miehiä baarissa...
Sitten isälle eikä lapselle koskaan kerrota toisistaan mitään.
Mielestäni tuo on niin väärin, että ymmärrys ei riitä mitenkään.
Viha nousee päällimmäiseksi tunteeksi=(

Minun yksi tuttava sai kolmannen lapsensa noin. Eli jätti salaa pillerit syömättä. Raskaus oli shokki miehelle, mutta onneksi kaikki kääntyi parhaiten päin. Aikaa tapauksesta jo yli 7 vuotta, mutta perhe on kasassa edelleen ja avioliittokin voi hyvin. Tosin tämän kolmosen jälkeen rouva teki sterilisaation ja mies halusi paperin siitä dokumentiksi ;)
Oma moraalini ei hyväksy tuollaista. Nytkin kova vauvakuume, mutta mies ehdoton ei enää lapsille ja pakko siihen on tyytyminen.

* Muoks* ja raskauden edetessä tosiaan tämä nainen kertoi miehelleen tämän huijauksen. Silloin oli avioero lähellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voi kauheeta:
ja porvoossa tuulee taas tällaset tuulet. saatko jotain kiksejä?

Säälittävää tuollainen kommentointi,etkö muuta keksi? Vai oletko itse tehnyt samoin? Valitettavasti on totta.

Valitettavasti tämä on aika yleistä joidenkin kohdalla. Yhdessäkin perheessä kaikki lapset tehty mieheltä 'salaa'. Mies ei olisi halunnut niin montaa lasta, alkaen ensimmäisestäkään, lopulta otti eron.
Eukko vain lihoi ja oli kotona 'lasten vuoksi' ja lisää teki.

Mä olen niin kettu, että voisin tehdä noin jos vauvakuume olisi valtava :snotty:. Olisin toki valmis myös kasvattamaan lapseni ihan yksin.

Onneksi ei enää tarvi, kun muksuja on kaksi, mutta jos ei olisi niin saattaisin päätyäkin tuollaiseen ratkaisuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Minun yksi tuttava sai kolmannen lapsensa noin. Eli jätti salaa pillerit syömättä. Raskaus oli shokki miehelle, mutta onneksi kaikki kääntyi parhaiten päin. Aikaa tapauksesta jo yli 7 vuotta, mutta perhe on kasassa edelleen ja avioliittokin voi hyvin. Tosin tämän kolmosen jälkeen rouva teki sterilisaation ja mies halusi paperin siitä dokumentiksi ;)
Oma moraalini ei hyväksy tuollaista. Nytkin kova vauvakuume, mutta mies ehdoton ei enää lapsille ja pakko siihen on tyytyminen.

* Muoks* ja raskauden edetessä tosiaan tämä nainen kertoi miehelleen tämän huijauksen. Silloin oli avioero lähellä...

:o

Miksi mies ei tehnyt itse sterilisaatiota jo ennen tapahtunutta? Se on miehille paljon yksinkertaisempi toimenpide.

Alkuperäinen kirjoittaja uskon:
Valitettavasti tämä on aika yleistä joidenkin kohdalla. Yhdessäkin perheessä kaikki lapset tehty mieheltä 'salaa'. Mies ei olisi halunnut niin montaa lasta, alkaen ensimmäisestäkään, lopulta otti eron.

Fiksu mies olisi pistänyt piuhat poikki ekan vauvan jälkeen, tai käyttänyt kondomia, eikä siittänyt aina vaan uusia lapsia maailmaan.
...ja fiksu nainen ei olisi hankkiutunut raskaaksi vastoin miehensä mielipidettä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Että jotkut sitten tuleekin noin helposti raskaaksi. Olisi siinä itse saanut teeskennellä mahatautista melkein vuoden :(

Samaa minäkin juuri mietin :( Mun olisi pitänyt kaiken lisäksi salaa syödä hormonejakin :/

Mä tiiän yhen naisen joka teki lapsen salaa, mies luuli et syö pillereitä..tekivät sit toisenkin, mut siitä mies vissiin tiesi. Eivät ole olleet aikoihin yhdessä ja isällä ei mitään mielenkiintoa lapsia kohtaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Fiksu mies olisi pistänyt piuhat poikki ekan vauvan jälkeen, tai käyttänyt kondomia, eikä siittänyt aina vaan uusia lapsia maailmaan.
...ja fiksu nainen ei olisi hankkiutunut raskaaksi vastoin miehensä mielipidettä.

Tuosta miehen piuhojenlaitosta olen samaa mieltä mutta tottahan puolisoonsa pitää voida luottaa.
Ei ota oikein tulta alle tämä keskustelu, taitaa samoin toimivia olla enemmänkin.

Täytyy tunnustaa, että samaa olen itsekin harkinnut mutta oikeesti en koskaan tekisi. Tuntuu vaan epäreilulta, että mies halusi toisen lapsen tai ainakin niin väitti. Puhui ja puhui asiasta mutta sanoi että tehdään vasta sitten kun mennään naimisiin. Mä en olisi naimisiin halunnut mutta toisen lapsen kyllä. No, mentiin naimisiin ja sen jälkeen mies peru puheensa. Ei kuulemma tule enää tähän perheeseen lasta :( Tuntuu niin väärältä, et mies "huijas" mua saadakseen mitä itse halusi (naimisiin meno). Tekisi mieli kostaa ja "huijata" miestä että saan sen mitä mä haluan (toisen lapsen).

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Tuosta miehen piuhojenlaitosta olen samaa mieltä mutta tottahan puolisoonsa pitää voida luottaa.

Samaa mieltä, mutta eiköhän se, että vaimo on jo kerran, kaksi, kolme jne hankkiutunut raskaaksi mieheltään salaa kerro sen, että puolisoon ei voi luottaa. Jos ei siltikään tee mitään, niin on jo vähän tyhmä :ashamed:

Yhteistyössä