tutta vai meandi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallero

Vieras
Pitäisi ostaa uudet housut tytölle. Näitä ajattelin

http://www.meandi.se/fi/tuotteet/08232006.aspx

meandi plyyshihousut

Tai Tutan mallistosta raidalliset plyyshihousut. En nyt löytänyt mistään niiden kuvaa, mutta oli sellaiset ruskea-vaaleanpunaraidalliset ja ihan prismassa niitä katselin

Onkohan laadussa mitään eroa? hinnassa ainakin...

Mulla lentää laatta pelkästä ajatuksesta meandista. Ihme wannabemaailmanparas ja lapsensa parhaiten pukeva äiti-merkki. Tyypit kuvittelee ettei ne ole mitään jos niillä ei ole vähintään yhtä kappaletta meandia vaatevarastossa.

Tutta on laadultaa ihan syvältä. Ostin joku aika sitten piiiitkästä aikaa ja jälleen kerran totesin ettei enää koskaan! Tosin meandi on huonolaatuista sekin, minusta, en tykkää enkä hanki sitäkään.

tjaa... mikähän merkki sitten kestäisi? H&M? Harmi, kun ei ole liikettä tässä lähellä. Housut siis tulisi tytölle ja pitäisi polvien kestää kulutusta. Ja plyyshi on ihanan pehmeää. Ehdotuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
tjaa... mikähän merkki sitten kestäisi? H&M? Harmi, kun ei ole liikettä tässä lähellä. Housut siis tulisi tytölle ja pitäisi polvien kestää kulutusta. Ja plyyshi on ihanan pehmeää. Ehdotuksia?

itse tilasin juuri nuo meandin housut tytölle ja hyvät ovat!!! Ihanan pehmeät, suosittelen.

No meillä ainakin meandi plyyssihousut kestää. Yhdetkin ovat olleet lempihousut vuoden ajan ja päiväkotikäytössä... ovat edelleen hyväkuntoiset. Tutasta mulla ei ole kokemusta... ainoastaan vauva-ajan yökkäreistä ja bodyista ja ne meni tosi nopee nukkasiksi. Lindexillä on kyllä kanssa hyviä plyyssihousuja ja ne on edullisempiä kuin yllä mainittu,.

Meillä on ollut käytössä vuoden verran nuo samanlaiset me&i plyysihousut, on tytön lempparihousut. On pidetty vähintään kerran viikossa, pesuja takana siis viitisenkymmentä. Ovat edelleen kuin uudet. Kuosi ja väri pysyneet hyvin, ei mitään valittamista. Tilasin juuri tytölle kahdet pinkit, yhdet mustat ja yhdet turkoosit plyysihousut lisää.

Tuttan vaatteista pidin aikaisemmin, mutta kun tuotanto muutettiin tonne itään, niin laatu on alkanut olla huonoa. Nykyään harvoin enää ostan Tutan vaatteita.

En tiedä mitä on tapahtunut mutta Tuttan laatu on mennyt ihan paskaksi. Pahimmillaan lähtee yhdessä pesussa värit ja tulee aivan nukkaiseksi. Meillä on vanhoja Tuttan vaatteita käytössä, jotka on kestäneet esikoiselta asti eli kohta 9 v ja ovat kuin uusia. Tutta on varmaan vaihtanut vaatteiden tuottajia?

Meillä on ollut käytössä lindexin veluurihousut. Niissä hinta on 9,90 ja olen ostanut niitä kolmet kahden hinnalla. Elikkäs sain kolmet housut halvemmalla kuin yhdet Meandi housut olisivat maksaneet.

aina tuo sama marmatus kun meandi on niin kallista. Itse ainakin ostan mieluummin yhdet laadukkaat ja ihanat meandi housut kuin kymmenet henkkamaukkatutat joita tulee joka kadukulmassa vastaan. itse Olen satsannut laatuun ja mielekkyyteen määrän sijasta ja nykyisin meille ei muuta osteta kun meandi vaatetta

Yhteistyössä