Tutta - lastenvaatteet, kannattaako valittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotimaista laatua?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotimaista laatua?

Vieras
On aiempaakin kokemusta tästä eli Tutta-merkkiset vauvanvaatteet eivät paljoa kestä. Ekassa pesussa reikääntyneitä ollut mutta ennen en ole jaksanut valittaa mihinkään. Nyt taas sama juttu eli uusi body ekaa kertaa pesussa ja tuloksena kaksi reikää. Voisikohan siitä saada mitään hyvitystä reimalta, koska käyttämättähän tuo jää..?

[QUOTE="a p";26862925]Tehdäänkö nekin kiinassa? En tiennyt kun niin mainostavat kotimaisuudella. Tehdäänkö reimankin vaatteet sitten kiinassa?[/QUOTE]

Joo, eihän reiman tehtailla oo enää ku tehtaanmyymälä. Kainse alkuperämaa siellä paidassa jossain lukee?

Meillä on kyllä ollut Tutta-vaatteet tosi hyvin kestäviä, eivät pahemmin kutistu tai nyppyynny pesuissa. Tottakai kannattaa reklamoida, jos heti hajoaa.

Tosin itsekin oon laiska valittamaan, varsinkaan halvoista vaatteista, muutamia h&m -vaatteita on reikääntynyt tosi nopeasti (suurin osa kyllä niistäkin kestänyt hyvin), en oo jaksanut valittaa kyllä.

On meilläkin hyviä tutan vaatteita ollut ja paljon niitä ollutkin juurikin bodeja. Mutta jotenkin tuntuu että 3-4 ekassa pesussa reikääntynyttä on jo liikaa. Pesen aina käyttöönottopesun ensin kun kaupasta ostan eli siinä reikääntyi vaikka ei siis ollut käytetty vielä kertaakaan.

Hmmm, outoa. Mä en muita kun Tutan vaatteita ostanutkaan esikoiselle, ja ovat säilyneet erittäin hyväkuntoisina. 60 asteessa olen ne aina pessyt. Säilytin ne, ja nyt kun otin esille kuopukselle, niin ovat kuin uudenveroisia.

[QUOTE="a p";26862925]Tehdäänkö nekin kiinassa? En tiennyt kun niin mainostavat kotimaisuudella. Tehdäänkö reimankin vaatteet sitten kiinassa?[/QUOTE]

Reimat tehdään korealaisista kankaista ja ommellaan kiinassa. Noin vastasivat kun asiakaspalvelusta kysyin...

Yhteistyössä