"Tutkimus: rokottamattomat tulevat sairastumaan koronaan noin 16 kuukauden välein"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No en aio ottaa. Koronan lusimalla saa parhaan immuniteetin.

En muista koska viimeks olis ollu edes flunssaa tai muutakaan. Terveenä ollaan oltu koko perhe.
Tästä on syytä olla kiitollinen.

Luulen, että terveyteen ja immuniteettiin voi vaikuttaa kun nukkuu, syö ja liikkuu hyvin.
Näin se koronakin saattaa jäädä sitten huomaamatta.

Suuri osa lusii koronan oireetta tai pikkuoirein.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
No en aio ottaa. Koronan lusimalla saa parhaan immuniteetin.

En muista koska viimeks olis ollu edes flunssaa tai muutakaan. Terveenä ollaan oltu koko perhe.
Tästä on syytä olla kiitollinen.

Luulen, että terveyteen ja immuniteettiin voi vaikuttaa kun nukkuu, syö ja liikkuu hyvin.
Näin se koronakun saattaa jäädä huomaamatta.

Suuri osa lusii koronan oireetta tai pikkuoirein.
Ja sitten oletat että olet sairastanut koronan oireettomana ja se antaa elinikäisen suojan. Voi... vitun... idi00tti. Saatanan pelle.
 
  • Vihainen
Reactions: Echo

Meinaatko ottaa rokotteen?
Heei, tuohan on hyvä väli! :D Tosin nyt on menny jo 18 kk eikä koronaa näkyny, eikä tapausmäärät meidän kunnassa ole noussu ainakaan kuukauteen.

Meidän kunnassa on 0,7 % sairastanu koronan...
 
vierailija
No en aio ottaa. Koronan lusimalla saa parhaan immuniteetin.

En muista koska viimeks olis ollu edes flunssaa tai muutakaan. Terveenä ollaan oltu koko perhe.
Tästä on syytä olla kiitollinen.

Luulen, että terveyteen ja immuniteettiin voi vaikuttaa kun nukkuu, syö ja liikkuu hyvin.
Näin se koronakin saattaa jäädä sitten huomaamatta.

Suuri osa lusii koronan oireetta tai pikkuoirein.
Tässä on nyt seuraavat väitteet:
-parhaan immuniteetin saa sairastamalla koronan
-terveyteen ja immuniteettiin voi vaikuttaa ruokavaliolla, liikunnalla ja nukkumalla kunnolla
-korona on yleensä oireeton tai lieväoireinen
Haluaako joku asiantuntija ottaa kantaa näihin väitteisiin? Paljonko tervaa ja höyheniä laitetaan tällä kertaa menemään?
 
Ja sitten oletat että olet sairastanut koronan oireettomana ja se antaa elinikäisen suojan. Voi... vitun... idi00tti. Saatanan pelle.
Eikö se ole ihan sama kuinka monta kertaa sen lusii jos oireita ei ole?
Mun käsittääkseni viruksesta jää muistijälki ja immuniteetti toimii virusta vastaan jatkossa.

Erikoinen logiikka, että se tulisi uudelleen ja uudelleen niin että ihminen sairastaisi pahoin oirein sen joka kerta.😁
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
Tässä on nyt seuraavat väitteet:
-parhaan immuniteetin saa sairastamalla koronan
-terveyteen ja immuniteettiin voi vaikuttaa ruokavaliolla, liikunnalla ja nukkumalla kunnolla
-korona on yleensä oireeton tai lieväoireinen
Haluaako joku asiantuntija ottaa kantaa näihin väitteisiin? Paljonko tervaa ja höyheniä laitetaan tällä kertaa menemään?
Oletko jotenkin erimieltä väittämistäsi?😧
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Eikö se ole ihan sama kuinka monta kertaa sen lusii jos oireita ei ole?
Mun käsittääkseni kyllä - viruksesta jää muistijälki ja immuniteetti toimii virusta vastaan jatkossa.

Erikoinen logiikka, että se tulisi uudelleen ja uudelleen niin että ihminen sairastaisi pahoin oirein sen joka kerta.
Koronatartunta lisää veritulppariskiä. Eli olet vaarassa joka kerran, kun sairastat koronan. n. 16kk välein.
 
vierailija
Eiku se on rokote mistä sen veritulpan tai sydänlihastulehduksen saa.
Ai oliks sulle uus tieto, et koronatartunta lisää veritulppariskiä? Jos saa tartunnan, täytyy hereillä ollessaan pyöritellä jalkoja. Sen sydänlihastulehduksen saa kans siitä taudista. Voi ressukkaa. Oleks sä kuvitellu, et ainoostaan rokote aiheuttaa noita, ettei tauti ollenkaan? Mä kyl ymmärrän nyt, miks et haluu ottaa rokotetta. Mut on varmasti hyvä tietää vähän faktaa.
 
Ai oliks sulle uus tieto, et koronatartunta lisää veritulppariskiä? Jos saa tartunnan, täytyy hereillä ollessaan pyöritellä jalkoja. Sen sydänlihastulehduksen saa kans siitä taudista. Voi ressukkaa. Oleks sä kuvitellu, et ainoostaan rokote aiheuttaa noita, ettei tauti ollenkaan? Mä kyl ymmärrän nyt, miks et haluu ottaa rokotetta. Mut on varmasti hyvä tietää vähän faktaa.
Jos ottaa rokotteen, sitä rokotetta ja koronan aihioita on 100 %:n varmasti elimistössä.

Jos rokottamaton elää syrjemmässä kaikesta ja käyttää ihmisten ilmoilla kunnon maskia, niin ei tule välttämättä seuraavaan 10 vuoteen saamaan koronaa elimistöönsä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
No en aio ottaa. Koronan lusimalla saa parhaan immuniteetin.

En muista koska viimeks olis ollu edes flunssaa tai muutakaan. Terveenä ollaan oltu koko perhe.
Tästä on syytä olla kiitollinen.

Luulen, että terveyteen ja immuniteettiin voi vaikuttaa kun nukkuu, syö ja liikkuu hyvin.
Näin se koronakin saattaa jäädä sitten huomaamatta.

Suuri osa lusii koronan oireetta tai pikkuoirein.
:(
 
vierailija
Jos ottaa rokotteen, sitä rokotetta ja koronan aihioita on 100 %:n varmasti elimistössä.

Jos rokottamaton elää syrjemmässä kaikesta ja käyttää ihmisten ilmoilla kunnon maskia, niin ei tule välttämättä seuraavaan 10 vuoteen saamaan koronaa elimistöönsä.
Vakavien noiden veritulppajuttujen riski oli n. 8000:6720 miljoonaan. Eli määrä:rokotusten määrä. Mä jaan sen lähteen tänne kans, jos löydän sen vielä. Eri ketjussa.
Siinä on sama taustamäärä, eli se, mitä väestössä ilmenee normaalioloissakin. Eli se sun riski näihin vakaviin juttuihin on ihan sama, elit syrjässä tai et :)
 
Vakavien noiden veritulppajuttujen riski oli n. 8000:6720 miljoonaan. Eli määrä:rokotusten määrä. Mä jaan sen lähteen tänne kans, jos löydän sen vielä. Eri ketjussa.
Siinä on sama taustamäärä, eli se, mitä väestössä ilmenee normaalioloissakin. Eli se sun riski näihin vakaviin juttuihin on ihan sama, elit syrjässä tai et
Mä en ole kertaakaan puhunut veritulppariskistä, mutta muita vaikutuksia on tullu. Koronarokote on pari mulle tuttua vanhusta vieny sairaalaan jne.
 
Ai oliks sulle uus tieto, et koronatartunta lisää veritulppariskiä? Jos saa tartunnan, täytyy hereillä ollessaan pyöritellä jalkoja. Sen sydänlihastulehduksen saa kans siitä taudista. Voi ressukkaa. Oleks sä kuvitellu, et ainoostaan rokote aiheuttaa noita, ettei tauti ollenkaan? Mä kyl ymmärrän nyt, miks et haluu ottaa rokotetta. Mut on varmasti hyvä tietää vähän faktaa.
Ei pidä unohtaa, että suuri osa lusii koronan oireetta tai vähillä oireilla. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
9MM
Vakavien noiden veritulppajuttujen riski oli n. 8000:6720 miljoonaan. Eli määrä:rokotusten määrä. Mä jaan sen lähteen tänne kans, jos löydän sen vielä. Eri ketjussa.
Siinä on sama taustamäärä, eli se, mitä väestössä ilmenee normaalioloissakin. Eli se sun riski näihin vakaviin juttuihin on ihan sama, elit syrjässä tai et
Ööh kävin tarkastaas sun laskelmia ni jo suomessa on veritulppia vuodessa 11k ja sovitaan et 1k on rokotteesta ni montako veri tulppaa tulee maailmanlaajuisesti ku 8 miljardia ihmistä?mut alennetaan tota lukua et rokotteesta voi saada veritulpan. Ni silti riski saada tulppa on korkeempi kuin saada vakava tauti?ja vähennetää niin et sata saa veritulpan rokotteesta tekee se prosentti saa kun vakavantaudin taas saa alle pros joten todenäkösyyksien mukaan saat todenäkösemmin veritilpan kuin vakavan korona. Ero ei ole iso mut kuiteskii
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ööh kävin tarkastaas sun laskelmia ni jo suomessa on veritulppia vuodessa 11k ja sovitaan et 1k on rokotteesta ni montako veri tulppaa tulee maailmanlaajuisesti ku 8 miljardia ihmistä?mut alennetaan tota lukua et rokotteesta voi saada veritulpan. Ni silti riski saada tulppa on korkeempi kuin saada vakava tauti?ja vähennetää niin et sata saa veritulpan rokotteesta tekee se prosentti saa kun vakavantaudin taas saa alle pros joten todenäkösyyksien mukaan saat todenäkösemmin veritilpan kuin vakavan korona. Ero ei ole iso mut kuiteskii
Kyllä, veritulpan saa näillä sun laskuilla todennäköisemmin, kuin veritulpan koronasta. Kiitos vaivannäöstä:)
 

Yhteistyössä