Tutkimus: "Rintaliivejä käytetään aivan turhaan"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieraana";29972434]No ne tuntuu kyllä mukavammilta päällä kun rinnat ei liiveissä hölsky. Turhaa tai ei.[/QUOTE]

Joo, näin mäkin olen ymmärtäny ja lisäksi ne on ihan kivan näköset ja mielyttää silmää.

15 vuotta kestänyt tutkimus joka lopetetaan kun naiset tulevat siihen ikään että iho ei enää uusiudu niin hyvin kuin nuorena. Kuullostaa tosi luotettavalta tutkimukselta näin amiksen käyneen korvaan.

Mihin voin lähettää apurahahakemuksen että voin jatkaa tutkimusta toiset 15 vuotta ja menen mittailemaan nännien paikkoja naisten tisseistä? Pitäisi noiden samojen naisten tosin olla tutkimuksessa yhä mukana mutta tissit kuin tissit, niitä on aina kiva päästä koskettelemaan.

voi olla, että tuossa tutkimuksessa on käynyt niin että syyt ja seuraukset ovat menneet sekaisin? minulla ei ole ikinä ollut kiinteät rinnat, ei edes murrosikäisenä, ja todellakin on mukavampaa käyttää liivejä. ja varmasti niillä jotka liivittömyyttä harrastavat on luonnostaan todella kiinteät tisut, mutta johtuuko se liivittömyydestä vai liivittömyys siitä ettei niitä tarvitse?

Ne tutkimuksen naiset, jotka voivat suurilla rinnoilla kulkea ilman liivejä, ovat rinnan kudoksiltaan ja muodoltaan varmasti erilaisia kuin toisen, rintaliivejä käyttävien ryhmä. 15 vuoden ajan tuskin kukaan haluaa tutkimuksen vuoksi olla käyttämättä liivejä, vaikka haluaisi. Entä lapsien teko? Kuka kulkee maitotykit roikkuen, liivinsuojia tisseihin teipaten, kun ei saa liivejä käyttää? Todellakin epäilen tuon tutkimuksen tutkimusasetelmaa ja liivittömien naisten eroamista muista jo alunperin!

Itselle kasvoi 16 vuotiaana d-kupin rinnat ja jos olisin ollut liiveittä, mitähän liikuntaa olisin voinut harrastaa? Pyöräilynkin tärinä sattui rintoihin, kun käytin alkuun vain pehmeitä toppeja. Miltähän olisi tuntunut ratsastus ilman hyviä urheiluliivejä... hmmm...

Nykyään olen kotona aika usein ilman. Kuppi on jotain 75B-75C. Enemmänkin tuntuu nuo kohottuneen kun laskeneen, vaikka aina pelotellaan toisinpäin. En kyllä lähtisi ulos kotoa ilman liivejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;29972477:
15 vuotta kestänyt tutkimus joka lopetetaan kun naiset tulevat siihen ikään että iho ei enää uusiudu niin hyvin kuin nuorena. Kuullostaa tosi luotettavalta tutkimukselta näin amiksen käyneen korvaan.

Mihin voin lähettää apurahahakemuksen että voin jatkaa tutkimusta toiset 15 vuotta ja menen mittailemaan nännien paikkoja naisten tisseistä? Pitäisi noiden samojen naisten tosin olla tutkimuksessa yhä mukana mutta tissit kuin tissit, niitä on aina kiva päästä koskettelemaan.

Mihin ikään? Ei tuossa uutisessa ainakaan mainittu mitään siitä, minkä ikäisistä naisista tutkimusotos koostui. Kyllähän tuota tutkimusta voidaan jatkaa vielä 50 vuotta jos halutaan, mutta sitten saadaan odottaa tuloksiakin vielä 50 vuotta.

Itse uskon, että suurin syy rintaliivien käyttöön on halu muokata vartaloa ja häveliäisyys. Nykyään topattujen liivien aikana nännien nöpötys on suunnilleen yhtä kamalaa kuin miehen julkinen erektio. Samanaikaisesti kaula-aukko kyllä saa olle miten avonainen tahansa.

Afrikkalaisnaisilla, jotka eivät ikänään ole liivejä käyttäneet, rinnat roikkuvat yleensä vyötärön korkeudella nelikymppisinä. Veikkaisin että aika harvalla liivejä käyttäneellä rinnat ovat ihan siinä kunnossa.

Yhteistyössä