Tutkimus: Pienet tytöt riippuvaisia vaaleanpunaisesta

äiti
Onneksi nykyään ja myös silloinkin kun minä olin lapsi oli myös tytöillä ihania vaaleankeltaisia, vaaleansinisiä, vaaleanvihreitä vaatteita. Mun ehdoton lempiväri oli vaaleankeltainen pienenä. Nyt taas olen monta vuotta tykännyt tosi paljon itse vaaleanpunaisesta ja aika paljon myös ostan pienelle tytölle vaaleanpunaista kun ei vielä itse osaa sanoa mitä haluaa. Mut myös muitakin värejä esim.ruskea toppatakki on aivan ihana. Minusta ihan pienillä tytöillä vaaleanpunainen on ihana. Meillä muuten 5v poika käyttää myös vaaleanpunaista ja nythän pojille on tullut paljon vaaleanpunaista ja pinkkiä vaatetta =)

No, eipä tuo kovin vakavalta riippuvaisuudelta kuulosta.. :D Ja varmaan menee ohi viimeistään esimurkkuiässä. No, on meidän tytöllä muunkin värisiä vaatteita, mutta pakko myöntää että vaaleanpunaista hän yleensä valitsee, jos saa. Valkoinen on toinen suosikkiväri, koska sen väriset vaatteet on häissä morsiamella...

vieras
No mitäpä tuo haittaa??? Meidän 5v tyttö käyttää vain vaaleanpunaisia tai sen läheisiä värejä (vaalea lila, punainen). Ostan hälle vain sellaisia mistä tykkää, ihan turha ostaa turkoosia paitaa, koska heittää sen ulos vaatekaapistaan. Kyllä se väriskaala siitä laajenee, kunhan prinsessakausi menee ohi. OIKEESTI ONKO SIITÄ MUKA JOTAIN HAITTAA? KUKA SIITÄ KÄRSII? Pääasia että tyttö kokee itsensä ihanaksi, oli lempiväri mikä tahansa =)

Yhteistyössä