Tutkimuksista..

Hei,
aloin tässä kyselemään hiukan apua omaan ongelmaani...
Eli ollaan nyt yritetty tulla raskaaksi 11 kk, eikä mitään ole kuulunut. Ollaan kumpikin mieheni ja minä perusterveitä 25-vuotiaita. Ollaan tässä puhuttu, että odotellaan kärsivällisesti vielä se 1-2 kiertoa ennenkuin otetaan seuraava askel asiassa.
Kysyisinkin nyt, että mitä kautta tutkimuksiin kannattaa lähteä, eli gynekologille, neuvolaan, naistentautien poliklinikalle vai mihin otan yhteyttä?
Kiitos jo etukäteen ja aurinkoista kesää kaikille!
 

Minä otin yhteyttä tk:n lääkäriin ja sieltä sain lähetteen labraan verikokeisiin ja samalla myös lähetteen lapsettomuuspolille. Siitä hommat rullasi nopsaan etiäpäin!

Meillä kaksi clomiavusteista inseminaatiota ei tuottanut tulosta, vaan vauvapa yllättikin meidät luomukierrosta :heart:
 
Päivi79
Hei!
Itse hakeuduin tk lääkärille jo reilusti ennen vuoden yrittämistä, koska kiertoni olivat mitä sattui (ennätys 126pvä). Sitä kautta sitten sain lähetteen naistentautien poliklinikalle. Sen jälkeen olen ollut myös yksityisellä ja tällä hetkellä satakunnan keskussairaalassa. Syksyksi olen harkinnut väestöliittoa, jotta saataisiin hiukan äksöniä tähän hommaan. Syyskuussa tulee kaksi vuotta yritystä täyteen ja ainuttakaan plussaa emme ole saaneet...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 12:08 Päivi79 kirjoitti:
Hei!
Itse hakeuduin tk lääkärille jo reilusti ennen vuoden yrittämistä, koska kiertoni olivat mitä sattui (ennätys 126pvä). Sitä kautta sitten sain lähetteen naistentautien poliklinikalle. Sen jälkeen olen ollut myös yksityisellä ja tällä hetkellä satakunnan keskussairaalassa. Syksyksi olen harkinnut väestöliittoa, jotta saataisiin hiukan äksöniä tähän hommaan. Syyskuussa tulee kaksi vuotta yritystä täyteen ja ainuttakaan plussaa emme ole saaneet...
Väestöliittoa voin suositella lämpimästi :flower:
Meillä esikoinen sai alkunsa seitsemän vuoden yrityksen jälkeen väestöliitossa tehdyn ivf:n tuloksena.
 
elli777
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 11:59 Gerbera kirjoitti:
Minä otin yhteyttä tk:n lääkäriin ja sieltä sain lähetteen labraan verikokeisiin ja samalla myös lähetteen lapsettomuuspolille. Siitä hommat rullasi nopsaan etiäpäin!

Meillä kaksi clomiavusteista inseminaatiota ei tuottanut tulosta, vaan vauvapa yllättikin meidät luomukierrosta :heart:
Miten sulle Gerbera menee, joko maha näkyy? =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 08:09 elli777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 11:59 Gerbera kirjoitti:
Minä otin yhteyttä tk:n lääkäriin ja sieltä sain lähetteen labraan verikokeisiin ja samalla myös lähetteen lapsettomuuspolille. Siitä hommat rullasi nopsaan etiäpäin!

Meillä kaksi clomiavusteista inseminaatiota ei tuottanut tulosta, vaan vauvapa yllättikin meidät luomukierrosta :heart:
Miten sulle Gerbera menee, joko maha näkyy? =)
Massu näkyy :D Muuten voin hyvin, mutta viime päivinä on ollut aika heikko olo! Paino on tippunut 6 kg, joten se voi tehdä nyt aika hutjakkaan olotilan. Jännä kun tuo paino vaan tippuu, vaikka kuvotusta ei ole ollut enää sen rv 9-10 jälkeen! Huolissani en tosin ole, kun näin se meni esikoisenkin aikaan. Tuolloin olin vasta rv 22 samassa painossa kuin ennen raskautta.

Mitenkäs sinä voit? Tuliko asiaan selvyyttä? Miten jatkot?
 
elli777
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 10:13 Gerbera kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 08:09 elli777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 11:59 Gerbera kirjoitti:
Minä otin yhteyttä tk:n lääkäriin ja sieltä sain lähetteen labraan verikokeisiin ja samalla myös lähetteen lapsettomuuspolille. Siitä hommat rullasi nopsaan etiäpäin!

Meillä kaksi clomiavusteista inseminaatiota ei tuottanut tulosta, vaan vauvapa yllättikin meidät luomukierrosta :heart:
Miten sulle Gerbera menee, joko maha näkyy? =)
Massu näkyy :D Muuten voin hyvin, mutta viime päivinä on ollut aika heikko olo! Paino on tippunut 6 kg, joten se voi tehdä nyt aika hutjakkaan olotilan. Jännä kun tuo paino vaan tippuu, vaikka kuvotusta ei ole ollut enää sen rv 9-10 jälkeen! Huolissani en tosin ole, kun näin se meni esikoisenkin aikaan. Tuolloin olin vasta rv 22 samassa painossa kuin ennen raskautta.

Mitenkäs sinä voit? Tuliko asiaan selvyyttä? Miten jatkot?
no ei sitä sitten ultrattu kun testi oli nega. nyt mulla on kierrossa primolutit ja clomit, katotaan mitä näillä saadaan aikaiseksi ;) Mitäs isoveikka tuumasi vauvasta, vai oletteko jo kertoneet?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 11:43 elli777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 10:13 Gerbera kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 08:09 elli777 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 11:59 Gerbera kirjoitti:
Minä otin yhteyttä tk:n lääkäriin ja sieltä sain lähetteen labraan verikokeisiin ja samalla myös lähetteen lapsettomuuspolille. Siitä hommat rullasi nopsaan etiäpäin!

Meillä kaksi clomiavusteista inseminaatiota ei tuottanut tulosta, vaan vauvapa yllättikin meidät luomukierrosta :heart:
Miten sulle Gerbera menee, joko maha näkyy? =)
Massu näkyy :D Muuten voin hyvin, mutta viime päivinä on ollut aika heikko olo! Paino on tippunut 6 kg, joten se voi tehdä nyt aika hutjakkaan olotilan. Jännä kun tuo paino vaan tippuu, vaikka kuvotusta ei ole ollut enää sen rv 9-10 jälkeen! Huolissani en tosin ole, kun näin se meni esikoisenkin aikaan. Tuolloin olin vasta rv 22 samassa painossa kuin ennen raskautta.

Mitenkäs sinä voit? Tuliko asiaan selvyyttä? Miten jatkot?
no ei sitä sitten ultrattu kun testi oli nega. nyt mulla on kierrossa primolutit ja clomit, katotaan mitä näillä saadaan aikaiseksi ;) Mitäs isoveikka tuumasi vauvasta, vai oletteko jo kertoneet?

No mies halusi heti plussapäivänä kertoa isoveikalle iloisen uutisen ja kyllä se on ollut innoissaan! Joka päivä antaa masulle pusun ja muistaa taputella ja silitellä :heart:

Pidän peukkuja teille pystyssä!! Laitellaan vaikka yytä!!
 

Yhteistyössä