Tutkijat: naiset ovat KATEELLISIA Tuksulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "puksu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"puksu"

Vieras
Suorastaan huvittavaa, että aina käännetään asia kateudeksi jos ei pidä jostaki. Mä en tykkää Tuksun nykyysestä ulkonäöstä enkä käytöksestä. Vanhoja kuvia ku kattoo niin Tuksu oli joskus nuorempana melko nätti, mutta kymmeniä kiloja ja useita alkoholilitroja myöhemmin tilanne on täysin toinen. En kyllä tajua mistä tuolle ihmisrauniolle pitääs olla kateellinen. Apuahan tuo tarvittis, että sais elämänsä kuntoon tai muuten seuraa edesmennyttä siskoaan.

No kuka nyt ei olis kateellinen naiselle, joka on muuttunut kaunottaresta alkoholistiksi ja esiintyy lehtien palstoilla jatkuvilla kännihölmöilyillään? Onhan se paljon mukavampaa kuin normaalin, tasapainoisen kouluttautuneen perheenäidin seesteinen elämä. Kaikkihan meistä vaihtais osia hänen kanssaan heti jos vois.

Mä oon välillä käynyt Johannan seiskablogista lukemassa ihmisten kommentteja ja ne ovat niin kamalia, että niiden kirjoittakilla tuskin itselläänkään menee paremmin kuin Tuksulla. Sellaiset kommentoijat saattavat hyvinkin olla kateellisia.

• Tykkää
Reactions: Katherine Wheel
35 vuotias sekakäyttäjä jolle keskimäärin kerran kuukaudessa napsahtaa uusi pahoinpitelysyyte. Ja 105 päivää odottaa istumista koska ei kykene suorittamaan yhdyskuntapalvelua... 18 sivua ulosottovelkoja... Ei ole tehnyt elämässään päivääkään rehellistä työtä.... Mistä pitäisi olla kateellinen?

Mä oon välillä käynyt Johannan seiskablogista lukemassa ihmisten kommentteja ja ne ovat niin kamalia, että niiden kirjoittakilla tuskin itselläänkään menee paremmin kuin Tuksulla. Sellaiset kommentoijat saattavat hyvinkin olla kateellisia.

Hyvä, että täällä on sitten joku, joka pystyy selittämään: kateellisia siis mille? Jos väittää, ett Tuksulle voi olla kateellinen, niin sitten pitäisi perustella, että mille.

Mä veikkaan, että noita kamalia kommentteja tulee, koska metsä vastaa niin kuin sinne huutaa.

Yhteistyössä