Tutka ja sakot..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ette kai väitä, ettei kellekään ole käynyt samalla tavalla?
Mä tässä pähkäilen, et kuinka kauan tässä pitää odotella, kun en siis ole varma tuliko edes sakot. Ylinopeutta oli, mut tutkasta en oo satavarma.

:wave: Viime kesänä...ja appiukon autolla tietenkin! :ashamed: Eipä siinä mennyt viikkoakaan kun appiukko soitteli, että mulle on postia heillä... Välähtikö se kameran valo ihan selvästi?

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
:wave: Viime kesänä...ja appiukon autolla tietenkin! :ashamed: Eipä siinä mennyt viikkoakaan kun appiukko soitteli, että mulle on postia heillä... Välähtikö se kameran valo ihan selvästi?

Paha sanoa, kun aurinko paistoi just sopivasti, etten tiedä tarkalleen oliko se vaan aurinko, mielikuvitusta vaiko ihan oikea tutkan välähdys :laugh:
Hyvä tietää, että ei tarvii kauan jännätä, jos jo vajaassa viikossakin voi tulla jo postia :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Paha sanoa, kun aurinko paistoi just sopivasti, etten tiedä tarkalleen oliko se vaan aurinko, mielikuvitusta vaiko ihan oikea tutkan välähdys :laugh:
Hyvä tietää, että ei tarvii kauan jännätä, jos jo vajaassa viikossakin voi tulla jo postia :saint:

Meinaan vaan, että siitä välähdyksestä ei kyllä voinut erehtyä!! Ihan kuin olis salama iskenyt suoraan silmille... B) Toivottavasti pääset pälkähästä...

se kyllä sokasee ihan kunnolla, päivälläkin :D

MIKSI pitää ajaa ylinopeutta?? Se rajoitus on siellä ihan aiheesta, varsinkin matala nopeusrajoitus kertoo koulusta, päiväkodista tms. Kunnolla pitäis sakottaakin jos tollasella alueella ajetaan ylinopeutta!!
Aika ilkeeltä tuntuu jos vaan toivoo "pääsevänsä pälkähästä"..

Mä toivon kanssa, että pääsen pälkähästä!
Neljänkympin alueella mittariss oli vähän päälle 60km/h :|

Mä kyllä vähän epäilen, että et pääse.. Ennen vanhaan se raja oli 11 km/tunnissa. Sitä enemmän ja sakot oli väistämättömät. ...mikäli rajat on muuttuneet, ei ne ainakaan laskeneet ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Nea:
MIKSI pitää ajaa ylinopeutta?? Se rajoitus on siellä ihan aiheesta, varsinkin matala nopeusrajoitus kertoo koulusta, päiväkodista tms. Kunnolla pitäis sakottaakin jos tollasella alueella ajetaan ylinopeutta!!
Aika ilkeeltä tuntuu jos vaan toivoo "pääsevänsä pälkähästä"..

Se oli tie, jossa ei ole kouluja eikä päiväkoteja lähellä.
Mä ajan AINA rajoitusten mukaan, kun käytän cruisingia. Ihan silkka vahinko, joka johtui ihan pelkästään huolimattomuudesta.

Kyllä siinä pari viikkoo tais mennä kun mulle tuli öö... kolmisen vuotta sitten. Piti ehtiä morsian hakea polttareihinsa ennen kuin hyppäs junaan... :ashamed:

Kunnioita suojatietä, autoilija! (tehovalvontaa)

19.05. - 11:40 (Luotu: 10:05)

Poliisi järjestää tällä viikolla tehovalvonnan taajamissa

Poliisi valvoo tällä viikolla liikennettä tehostetusti taajamissa. Erityissyyniin otetaan vaarallisimmat tie- ja katuosuudet. Valvonnan aikana poliisi puuttuu kaikkeen lainvastaiseen käyttäytymiseen.

Erityisen tarkkaan poliisi valvoo autoilijoiden käyttäytymistä suojateiden kohdalla.

Poliisin mukaan autoilijoiden on sovitettava nopeus sellaiseksi, että pysähtyminen ennen suojatietä onnistuu tarvittaessa.

Autoilijan pitää antaa tietä jalankulkijalle, joka on suojatiellä tai astumassa sille. Jos suojatien eteen on pysähtynyt toinen ajoneuvo, sen ohittaminen pysähtymättä on ehdottomasti kielletty.

Aamulehti

Eipä siinä, jos tulee sakot niin sitten tulee. Tähän asti en ole saanut koskaan ikinä mitään sakkoja, ja niin paljon jo pelkkä tää ihmettely että tuleeko sakot vaiko ei, onniin helvtin raastavaa että varmasti jää kyllä mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Autoileva:
Tällä viikolla on tehostettua toi nopeudenvalvonta. Miehen työkaveri sai kanssa postia kun nopeus oli 61km/h 60 alueella.

Ei tosta kyllä sakkoja voi tulla!!?? hitto,mittaritki heittää eri autoissa ja kuinka moni oikeesti pystyy ajaan tasaista nopeutta???

minusta ylinopeudet alueella jossa on noin alhainen nopeusrajoitus kuin 40 on törkeitä. ei ne siellä kenenkään kiusaksi ole. siellä on ylkeensä lapsia tai muuta joka aiheuttaa tuon rajoituksen. kunnon mätkyt vaan tuollaisesta. ei tarvii päästä pälkähästä

Yhteistyössä