Tutiton vauva

• Viestiketjun aloittaja o
  • Ensimmäinen viesti
meitillä
Meillä vauva ei huolinut tuttia eikä tuttipulloa ikinä. Ei kyllä ottanut mitään tutinkorvikettakaan (peitonkulmaa tms.)

Tisseissäkään ei roikkunut kuin vain sen ajan että sai vatsansa täyteen maitoa. Mies syötti maidot nokkamukista jos en itse pystynyt imettämään. Itselläni aika paljon sairaalassa oloa siihen aikaan kun vielä imetin.

v
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mielelläni haluaisin että tutti kelpaisi. Voimakas imemisrefleksi vauvalla (5vk) kuten oli veljelläänkin.
Me jouduttiin opettamalla opettamaan koska jouduttiin vierottamaan rinnasta ja oli sellanen tissihiiri että piti mua huvituttina vaan. 2 pvää siinä meni ja vaan yhdenlaiset tutit kelpas/kelpaa.

,.,.,.
meillä tyttö ei syönyt tuttia, ennen kuin 5kk opeetin sillä luonnonkumisella tutilla syömään, pitit olla tietyn mallinen imuosa ja juuri luonnonkumisena vain kelpasi.
muuten en olisi tuttia opettanut, mutta tyttö piti mua kans tuttinaan, eli tissi suussa olis pitänyt olla aina uniajat.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Olenkohan ainut jonka vauva ei tarjoamisesta huolimatta syö tuttia..?
et todellakaan , meillä sitä inhotaan yli kaiken paitsi jos on joku ihme päivä niin saattanu puoleks minuutiks ottaa. kuitenkin aina autossa. varmuudeks.se vaan tajunnu ku näkee tutin et sillon kannattaa olla hiljaa tai joutuu taas syömään sitä :LOL:

koppis
Meillä ei 2 ekaa huolineet millään, enpä sitten kovin tuputtanutkaan. Eivät juoneet pullostakaan lainkaan. Kolmas kiinnostui tutista vasta vajaa puolivuotiaana ja nyt en meinaa saada millään vieroitettua tätä 2-vuotiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Meillä ei 2 ekaa huolineet millään, enpä sitten kovin tuputtanutkaan. Eivät juoneet pullostakaan lainkaan. Kolmas kiinnostui tutista vasta vajaa puolivuotiaana ja nyt en meinaa saada millään vieroitettua tätä 2-vuotiasta.
Äiteevainaan sanoin, siihen mittään vierotusta tarvi ko tutti pois vaan ja sillä sipuli, huutakkoon, kyllä sen pikkunaperon elämään astuu mielenkiintosempia juttuja ajan kuluessa nii että tutti unohtuu kyllä, ei se loppuikäänsä sen perään nyyhkytä. Tottahan se on... :D

koppis
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Äiteevainaan sanoin, siihen mittään vierotusta tarvi ko tutti pois vaan ja sillä sipuli, huutakkoon, kyllä sen pikkunaperon elämään astuu mielenkiintosempia juttuja ajan kuluessa nii että tutti unohtuu kyllä, ei se loppuikäänsä sen perään nyyhkytä. Tottahan se on... :D
Voihan sen näinkin ajatella :) Ja myönnän, että mulla voi olla myös halu pitää tätä meidän kuopusta vielä hetken vauvana.

Yhteistyössä